Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Knap til adgang til flere poster i Regnskab>Kassekladder

0
E-conomic valgte at sætte antallet af viste poster i Regnskab>>Kassekladder ned fra 1000 til 200. Ved en gennemgribende en-løsning-for-alle reduktion af viste linjer fra databasen.

Det er et problem for den eksterne bogholder/administrator der bogfører kvartalsvis og halvårligt. Jeg har en del gange hentet en .csv ind fra en bank på f.eks. 1300 poster for et kvartal. Her er det så både tidskrævende og ærgerligt at jeg skal ned på sjette side for at finde en eller anden specifik postering.

En enkelt løsning at lave en dimensions-knap, der sidder i f.eks. alle_indstillinger>>Regnskab>>kassekladder, som giver mulighed for at ændre antallet af viste linjer til f.eks. 500, og til 1000, for den kunde man er i gang med.
i Forslag » Andet af (180 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Grunden til at dette blev reduceret skyldes, at vi implementerede muligheden for slette posteringer i kassekladden ud fra nogle valgte posteringer. Det er selvfølgelig ikke hensigtsmæssigt, at en ny funktion går ud over visningen af posteringer i kassekladden.

Derfor er det også noget vores udviklere er klar over, men samtidigt er det ikke noget de har planlagt at skulle ændre i deres næste plan. Det er selvfølgelig en ærgerlig nyhed, men jeg vil hellere være ærlig ned at sige, at det er noget vi har planlagt at kigge på.

Konklusionen er derfor, at det er noget vi vil kigge på, men der ikke er lagt en plan for det og det derfor er noget, som ligger et stykke ude i fremtiden. På den baggrund vil jeg sætte forslaget som implementeres ikke. Indtil jeg kan se en klar plan fra vores udviklere om at rette det, så vil jeg fastholde den status.

Du skal dog have tak for at give din mening til kende. Det er altid første skridt mod at få noget rettet. Jeg har noteret det ned, så vores udviklere kan se der er ønske om dette.

Rigtig god dag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)