Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Vil du teste en BI-dashboard app til e-conomic? Som tak får du et gratis dashboard med dit e-conomic data

0

Jeg har bygget en BI-app til e-conomic som jeg godt kunne tænke mig at få testet.

Jeg søger derfor beta-testere som kunne tænke sig at teste app'en i deres virksomhed. 

Hvis det er noget du er interesseret i kan du kontakte mig på info@negovista.com eller tlf. 20894086.

Som tak får du en gratis BI-app som giver dig et dashboard med økonomiske indikatorer for din virksomhed, overskueligt sat op i grafer og tabeller som man kan drille og filtrere på. Se nogle eksempler nedenfor.

App'en er gratis, men hvis du efterfølgende gerne vil have daglige opdateringer af dashboardet koster det DKK 175 om måneden, hvilket er en intropris da den normale pris er DKK 299.

Del gerne opslaget hvis du kender nogen som bruger e-conomic og som kunne tænke sig at få et dashboard til at få overblik over deres forretning.

Se mere på www.negovista.com

 

i Spørgsmål » Andet af (300 points)
opdateret af
Tilbuddet er stadig gældende hvis du mangler en salgsrapport og kunne tænke dig at prøve at have adgang til en dagligt opdateret salgsrapport.

Hvis du er interesseret i en månedlig rapport kan vi også arrangere dette.

1 Svar

Så relevant som jeg synes det lyder til at være, så synes jeg du bør give det et forsøg på fb. Hos ejendomsmægler københavn gør vi også brug af BI løsninger, og vi er meget tilfredse med resultaterne. 

Spørgsmål af (260 points)
Hej Magar.

Tak for besked.

Du skal være velkommen til at skrive til os på info@negovista.com hvis du er interesseret i at prøve løsningen.

Hej igen,

Det skal jeg gøre, hvis det bliver relevant på et senere tidspunkt, tænker til januar, februar muligvis.

Kh.

Magar

Ekspert i beton borde