Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




En lille ønskeseddel til Webshopfunktioner…

0

Lad mig starte med lige at skrive, at jeres webshop løsning faktisk er ret god - den er simpel at bruge og gennemgående ret overskuelig. Selvfølgeligt er der nogle mere komplicerede funktioner man fra tid til anden savner – men hvis de var der, så ville noget af det fede ved simpliciteten jo også forsvinde.

 

Der er dog et par helt enkelte småting der ville være super fedt:

  1. Det ville være rigtigt fedt med nogle flere ”kampagne” valg, eller eventuelt at man selv kunne definere teksten. Vi savner f.eks. meget nogle der hedder ”Pre-order”, ”udgået” og ”Restlager”.

  2. Det ville også være fedt hvis man selv kunne lave en farve til disse kampagne bannere i hjørnet af produktbilledet – lige nu kan man kun vælge mellem de seks standard farver.

  3. Under varekategorier kan man opsætte et automatisk filter, hvor man kan angive vilkår for hvilke vare der skal indeholdes i den kategori – og det er jo en ret fed funktion. Men hvis man tilføjer mere end en parameter, så kan den parameter man tilføjer kun være en ”og” parameter – her ville det være fedt om man også kunne vælge en ”eller”

  4. Det ville også være fedt hvis man under varekategori kunne vælge en ”random” funktion, som tilfældigt udvalgte et defineret antal varer – det ville være en fed funktion man kunne bruge på f.eks. forsiden af shoppen.

 

Anyhow, shoppen er helt OK, og skal nok blive rigtigt fed når i får fjernet nogle af de deciderede fejl der p.t. plager den efter i gik over til det "dynamiske" look – og kunne vi få nogle af de ovenstående funktioner med, så er det happy days for os…

i Forslag » Andet af (3.4k points)
Hej Helge :)
Jeg har vendt forslaget i forhold til punkt 3. Dette er blevet afvist at lave på nuværende tidspunkt, så denne funktion skal du forvente, at vi vil udbygge.

1 Svar

Hej Helge :)

Vi har efterhånden snakket en del om webshoppen os to. For en god ordens skyld, så vil jeg alligevel svare på ting du allerede ved, men det kan være andre læser med, så de skal selvfølgelig ikke snydes for den information.

Først og fremmest vil jeg sige, at jeg er rigtig glad for, at du godt kan lide vores webshop. Jeg er meget enig i, at den er nem at bruge, hvilket også er en af de, måske den bedste, ting ved vores webshop.

1.

I forhold til kampagner, så vil det ikke blive muligt selv at definere teksten. Vi har dog mulighed for at ønske flere kampagner. I dit tilfælde har vi valgt at gå videre med muligheden for at lave kampagner ud fra pre-order og udgået.

2.

Der vil ikke komme mulighed for selv at ændre dette. Derfor vil det forsat være de seks farver du kan vælge.

3.

Jeg kan egentligt godt se ideen i det du gerne vil her.

Jeg vil lige prøve at vende den internt og så vender jeg tilbage, når jeg har et svar til dig her.

4.

Denne del vil jeg afvise. Det er selvfølgelig en ekstra lækker funktion, men jeg vil vurdere vi skal starte med at kigge på fejl og andre funktioner før vi starter på de her ekstra lækre ting. Derfor vil jeg gerne gemme dette forslag i vores idebank til fremtiden, men for nu vil jeg afvise dette. Hvis det er noget vi i fremtiden har en større efterspørgsel på, så har jeg noteret dit ønske og vil derfor tage det op igen.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)