Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektnummer med i kladdeoversigt

+1
Vi har hårdt brug for vi kan se hvilke linjer der er projektnummer på i bogføringskladden. Præcis som man f.eks. kan se Moms og Modkonto. Det vil være til enorm hjælp om vi hurtigt kan se hvilke linjer der ikke er projektnummer på. Da vi stort set skal have projektnummer på det hele.

Sådan som det er nu skal vi ind på hver eneste linje for at tjekke om der er tilført projektnummer. Det skal lige nævnes at vi ikke taster det direkte i kladde men oplysninger kommer fra Edilion. Derfor ved bogholder ikke om det er påført og om det er påført korrekt.

Mega stort ønske.
i Forslag » Andet af (130 points)
status opdateret af 🔒

3 Svar

Jeg tror, vi kan hjælpe jer et godt stykke ad vejen.

Vi kan tilføje projekt-nummeret til sidst i tekst-linjen, hvis der er sat projekt på bilaget.
F.eks.   "Leverandør A/S P15425" .

Funktionen er implementeret i dokumentflowet, men kan endnu ikke taktiveres via brugergrænsefladen.
Jeg har lige nu aktiveret den på jeres konto.

Jeg beder Thomas give jer et ring i morgen, så vi lige kan få på plads, om det imødekommer jeres behov.

Mange hilsner
       Christian - edilion
Forslag af (140 points)
Hej Christian og tak for at følge op på forespørgslen her.
Jeg har lavet et svar til jer begge og jeg ville derfor lige lave en kommentar, da jeg ikke mener du får besked om et svar direkte på indlægget.
Hej Tørring Auto og Christian :)

Jeg kan se i to måske allerede har fundet en løsning og jeg vil derfor bare lige tjekke op på, hvad i er kommet frem til og om i har fundet en brugbar løsning?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej smiley

Det er efterhånden længe siden du kom med dit forslag. Ikke desto mindre, så er det nu muligt at se projektnummer i oversigten af kassekladden. 

Jeg håber det kan hjælpe dig hverdagen. Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)