Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dato begrænsning på bogføring af kassekladde

0
Hej !

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at man i kassekladden via opsætningen kunne vælge, at man ikke kan bogføre frem i tiden.  Altså kun til og med dags dato. Jeg har altid en del posteringer liggende som er med en fremtidig dato, og jeg har flere gange oplevet at hele kladden er blevet bogført fordi jeg ikke har fået ændret datoen hvortil jeg ønsker posteringerne bogført.

Er det noget I vil overveje?

Mette
i Forslag » Andet af (500 points)
Hej Mette

Jeg har låst perioden under regnskabsår (alle indstillinger) for at sikre mig, at jeg kun bogfører i de perioder, jeg må arbejde i.
Måske kan det også hjælpe dig? :-)

Vh HelleA.

1 Svar

Hej Mette :)

Det ville selvfølgelig være fedt, hvis man i højere grad kunne brugertilpasse sine indstillinger i e-conomic.

Jeg vil dog sige, at det du efterspørger ikke er særlig efterspurgt funktion og det er ret nemt at undgå denne problemstilling.

Det handler om at vælge hvilket interval du vil bogføre i. Jeg er helt med på man ved en fejl kan komme til at bogføre længere frem og det kan være rigtig irriterende, men i forhold til at udvikle dette, så har vi andre forslag som vil skabe mere værdi. Mit bedste råd herfra er at gøre det til en vane altid lige at tjekke, hvilket datointerval du bogfører i. Jeg vil derfor sætte forslaget til implementeres ikke.

Du skal dog have tak for at bidrage her på vores forum. Du er altid velkommen til at komme med andre inputs en anden gang :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)