Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Viderefakturering af udlæg

0
Hej

Er det muligt at skelne mellem interne og eksterne udlæg, hvor man viderefakturerer eksterne udlæg til en kunde?

Tak.

/Nels
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Nels :)

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg kan give dig konkret svar på dit spørgsmål ud fra de oplysninger du kommer med. Jeg vil i hvert fald høre, om du har lyst til at uddybe det lidt mere, så jeg er sikker på, at du får det bedste svar.

Du må meget gerne komme med et konkret eksempel i din forklaring.

Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Tak for dit svar.

Vi er et konsulentfirma og har generelt to typer af udlæg:
1. Interne udlæg (expenses) som skal betales af firmaet selv (f.eks. kontorhold)

2. Eksterne udlæg som skal viderefaktureres til en kunde på et konkret projekt (f.eks. fly/hotel osv.)

Vi vil gerne bruge Udlæg/expense modulet (og app'en) i e-conomics til formålet med indscanning af bilag osv. Vi bruger i dag Excel.

vh.
Nels
Hej Nels :)

Super fedt i overvejer at bruge vores expense modul.
Det lyder som i om i har projektstyring af jeres kunder og her har vi et modul, der er perfekt til dette. Måske i allerede har det, så må du endelig sige til.

Hvis man har dette modul, så kan der laves udlæg og disse udlæg kan knyttes til en omkostning. Med projektmodulet kan der så vælges om denne omkostning er fakturerbar eller ikke fakturerbar, altså om den skal viderefaktureres til kunden eller ej.

Som jeg læser jeres problemstilling, så er den løsning perfekt til jer.

Tror du det vil være noget for dig? Jeg kan evt. få en supporter til at ringe dig op, eller du kan ringe herinde når det passer dig bedst på 88 20 48 40. Der er åbent alle hverdage fra 8-14. Så kan du få en lidt mere grundig gennemgang af, hvordan det hele virker.
I skal være velkomne til at kontakte mig (53851023)
Hej Niels. Det er super. Jeg sørger for en supporter ringer dig op :)
Hej igen Niels :)

Året er efterhånden ved at være slut og derfor skriver jeg bare lige for at tjekke op på om du fik løst din udfordring? :)