Hey Reynir.
Det betyder helt sikkert noget du går ind og giver mening til kende. Jeg vil sige, at der stadig ikke er ligeså stor efterspørgsel efter dette som andre forslag, men jeg vil gerne belønne aktivitet og engagement, så derfor tager jeg forslaget med videre til vores udviklere.
Derved ikke sagt forslaget er accepteret, men jeg vil sætte det som overvejes indtil jeg har snakket med dem.
I forhold til problemet med valuta, så erkender jeg dette er et punkt, hvor vores bankafstemning ikke kan følge med.
Det er et forslag jeg før har præsenteret, men for nu er det ikke et forslag vores udviklere vil arbejde videre med og derfor er dette ikke noget du skal forvente i den nærmeste fremtid.
Jeg vil dog gerne undersøge mulighederne for at vedhæfte bilag direkte i bankafstemningen.
Har I et godt bud på en måde dette skal fungere? Altså, hvordan det vil kunne implementeres. Det er jer brugere, der sidder med den daglige arbejdsgang og derfor vil jeg og påstå, at i altid vil have en bedre ide om, hvordan tingene skal fungere bedst muligt.
Jeg ville derfor værdsætte, hvis i vil komme med et eller flere bud på, hvordan vi bedst muligt laver en løsning til at vedhæfte bilag. Så vil jeg tage dette med, når jeg skal præsentere det for vores udviklere.