Hej Pernille :)
Jeg er med på, hvad du mener omkring at kunderne gerne vil have en elektronisk følgeseddel.
Det er sådan, at vi på lange bane er i gang med at kigge på hele flowet for mailopsætning. Det er dog noget, der ligger ude i fremtiden. Hele tankegangen er, at man i højere grad skal kunne vælge, at fx faktura sende til en mail og ordre til en anden. Her passer din ide meget godt ind, hvis man kunne vælge, at følgesedler skulle sendes til en af de samme, eller en helt tredje.
Det er dog som du nok ved, at man lige slet ikke kan sende en følgeseddel. Derfor skal den funktion laves før det er muligt. Jeg vil gerne gemme din ide til det tidspunkt, hvor vi kigger på mailflowet da jeg godt kan forstå behovet.
Jeg kan ikke love dig, at det vil komme med i den omgang, men det er her jeg ser mulighed for, at det passer bedst ind i vores nuværende plan. Dit forslag vil altså lande i den kategori jeg vil kalde for vores idebank. Det er ikke jeg vil sige vi kigger på lige nu, men det er noget jeg gemmer til fremtiden.
Du kan dog allerede nu godt løse din udfordring. Du får følgesedlen som et billede i e-conomic. Den kan du gemme og enten vedhæfte til afsendelsen af fakturaen fra e-conomic, så de får det hele samlet, eller du kan sende den særskilt på en mail.
Hvis du er i tvivl om, hvordan du gør dette, så siger du bare til, men den mulighed eksisterer altså i dag :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz