forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

2 kontoer

0
Hej hej

Har fået 2 kontoer hvor eneste ændring er Aps efter mit navn. På sigt lukkes enkeltmandsfirmaet og Aps køres 100% ( ved årsskifte)

Og mit spørgsmål er:

Kan man importere alle gamle kunder til det nye firma? (som egentlig er det samme firma )
spurgt 14 Okt, 2017 i Spørgsmål » e-conomic generelt af Morten Rahbek (120 points)

1 Svar

Hej Morten :)

Det kan du sagtens. Du skal eksportere dine kunder ud af den gamle aftale og så ind i den nye.

Du kan eksportere dine kunder ud ved at følge denne guide.

Guiden viser, hvordan du eksporterer posteringer, men fremgangsmåden er præcis den samme for kunder. Til allersidst i guiden er der med gult markeret 'postering.csv'. Her vælger du 'kunder.csv'.

Nu har du en excel-fil i .csv format.

Denne kan du importere ind i den nye aftale ved at følge denne guide.

Jeg håber det giver mening for dig, ellers må du endelig sige til, hvis der skulle være udfordringer.

I forbindelse med du flytter over i en ny aftale, så vil jeg gøre dig opmærksom på, at du kan flytte leverandører, varer og lignende på samme måde, hvis de også skal med over i den nye aftale :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 16 Okt, 2017 Spørgsmål af Jesper Mieritz (60,580 points)
løst× 1442
besvaret× 120
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.