Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hoveddebitor

0
Jeg savner en mulighed under debitor stamdata.

Jeg savner, at kunne tilføje en hoveddebitorkonto, således, at fakturaen henter hoveddebitoren til fakturahoved, og at den debitor hvorpå jeg har registreret en hovedkonto refereres til i leveringsadressen. Formålet med hoveddebitoren er, at jeg holder statistikken på den "leveringsadressen", altså jeg kan have afdelinger, der kan lukkes og åbnes uden, at det får konsekvenser for hovedkontoen, jeg kan have mine abonnementer på de enkelte afdelinger og min debitor har kun en konto at forholde sig til.  Jeg håber meget, at denne ændring snart vil blive tilføjet i Economic :-)
i Forslag » Andet af (140 points)

1 Svar

Hej Maj-Britt :)
 

Jeg må indrømme, at jeg ikke er helt sikker på, hvad du mener, så må du meget gerne uddybe den del med statistik på leveringsadresse og afdelinger der skal åbnes og lukkes. Samtidigt vil jeg høre om en hoveddebitorkonto skal forstås som en konto i kontoplanen eller hvad du helt præcis mener her :)

Vi kan også bruge en anden løsning. For at være sikker på, at jeg forstår dig helt korrekt, så kan vi også aftale, at jeg ringer til dig en dag, så vi kan tage en snak omkring det?
Hvis det er bedre, så må du meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk med telefonnummer og et par tidspunkter, hvor jeg har mulighed for at fange dig. Du kan også bare skrive det her på indlægget, men det vil være offentligt for alle, der læser med.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)