Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Download af faktura fra arkiv - navngivning af fil

0
Når man downloader en faktura eller andet bilag fra arkivet, bliver den i nogle tilfælde navngivet pdf.pdf eller med informationer om aftalenummer og dato. Jeg mener dog at det ville være en stor hjælp hvis filnavnet på den downloadede pdf også indeholdte bilagsnummeret.

 

Mvh Morten
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Morten :)

Det er ikke så længe siden, at jeg havde dette op at vende med vores udviklere. Vi snakkede frem og tilbage omkring det og endte med en konklusion omkring, at det ikke er en særlig stor gruppe af vores kunder, som går ind og henter en faktura fra arkivet, da de allerede er gemt der.

Du kan altid gå ind og sende den til dig selv via kuverten, så vil filen indeholde fakturanummeret. Det er blot et lille trick herfra.

Ud over det, så vil jeg høre i hvilken situation du vil gå ind og gemme en faktura, der allerede er gemt i programmet på din computer? Det kan være vi kan finde en løsning ved at tage et skridt tilbage og kigge på årsagen til, hvorfor det er nødvendigt at gøre dette.

 Jeg ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Jeg er ikke sikker på jeg forstår det du skriver om en kuvert, hvor jeg kan sende fakturaen til mig selv?

Situationen er oftest af fakturaen skal sendes til en tredjepart, der ikke har adgang til e-conomic. Så vil jeg gerne kunne maile fakturaen, men skal så omdøbe den, for at den ikke hedder pdf.pdf

Mvh Morten
Hej Morten :)

Den er inde i arkivet. Altså under salg -> fakturering -> arkiv.

Der vil du kunne en kuvert ude til højre. Se her:
https://www.screencast.com/t/O4PQiLE7z

Hvis du trykker der, så kan du sende til en tredjepart og denne pdf vil indeholde fakturanummeret :)

Dette er hvis den allerede er bogført. Du kan også ved afsendelse sørge for at en tredjepart får fakturaen. Det kan jeg også vise dig, men som jeg forstår dig, så er det efter afsendelse du gerne vil have en tredjepart på. Ret mig endelig, hvis jeg har misforstået noget.
Hej Jesper

Så taler vi forbi hinanden. Det er ikke det fakturaarkiv jeg tænker på.

De fakturaer jeg gerne vil gemme er disse:
Aaah ja. Der har jeg misforstået dig.
Det ændrer jo sagen lidt. Denne kan du ikke sende da det er en leverandørfaktura.

Her har jeg ikke en god løsning. Dem kan du kun gemme ned forskellige steder i programmet, men med samme resultat.

Som jeg startede med at skrive, så har denne problemstilling næsten lige været oppe at vende, hvor vi har vurderet at ændre bilagsnavnet ikke vil blive prioritet ligeså højt som andre forslag. Derfor vil jeg afvise forslaget og sætte det som implementeres ikke.

Du skal dog have tak for at følge op og hjælpe mig med at forstå din problemstilling :)