Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Fakturering : Vedhæftning af bilag

0
Er det muligt at vedhæfte f.eks. PDF til en salgsfaktura (så jeg slipper for at gemme faktura som PDF, merge med anden PDF og så manuelt maile eller indtaste til det offentlige ved EAN ?
i Spørgsmål » Andet af (250 points)

1 Svar

Hej Janne :) 

Ja, det er muligt.

Der er to måder at gøre det på.

Hvis det er samme PDF, der altid skal sendes med fakturaen, så kan man vedhæfte en fast PDF til et layout. Det kan du se, hvordan du gør her.

Hvis det er en forskellig PDF fra gang til gang, så kan du gøre det via vores indscanning. Der er en funktion, hvor man kan vedhæfte filen direkte inde på fakturaen.

Det kan du se, hvordan du gør her.

Det er dog kun en lille del af det du får med indscanning. Modulet er perfekt til bilagshåndtering, hvis du vil slippe for, at rode rundt med bilag i mapper eller lignende. Du sparer altså en masse papir og og tid, samtidigt med, at du får mulighed for at vedhæfte PDF'er til din faktura.

Red regnskoven og læs mere omkring det her wink

Siden du kommer ind på indeholder både det vi kalder indscanning og Smart Inbox. Som udgangspunkt har du kun brug for indscanning for at vedhæfte, men du er meget velkommen til at kigge lidt Smart Inbox, som er et modul med lidt flere funktioner. Du kan blandt andet modtage EAN-faktura direkte i e-conomic, automatisk scanning af din faktura, så du i mange tilfælde vil slippe for at taste oplysninger ind, da systemet selv går ind og aflæser dette.

Jeg håber det kan hjælpe dig. Hvis du har opfølgende spørgsmål, så skyder du bare løs smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej Jesper
Mange tak for dit hurtige svar.
Men, det er vel kreditor-bilag du henviser til ? Og IKKE når jeg skal sende salgsfakturaer ?
Hilsner
Janne
Hej Janne
Vi bruger det til både at gemme bilag på under Regnskab og under Salg, hvor vi vedhæfter vores alm. forretningsbetingelser hver gang en faktura sendes ud.

Derudover har vi indimellem behov for at sende ekstra dokumentation sammen med enten ordrebekræftelsen eller fakturaen, så der vedhæfter jeg det til ordrebekræftelsen/fakturaen fra gang til gang.
Det fungerer super fint for os. :-)
Vh HelleA
Hej Helle
Mange tak - dejligt at høre. (jeg må have læst Jesper's svar for hurtigt :-))
Hilsner
Janne
Hej igen :)

Bare lige for at være helt sikker på alt er forstået korrekt.
Du kan sagtens vedhæfte det til salgsfaktura.
Jeg ville blot gøre dig opmærksom på de andre funktioner, der følger med. Det skal du jo ikke snydes for ;)

Og tak til Helle for at følge op.

I må begge have en rigtig god weekend!
TAK - og i lige måde !