forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

ændring af forfaldsdato

+1
Jeg har nogen gange brug for at kunne ændre forfaldsdatoen på en kreditor, men det kan åbenbart ikke lade sig gøre uden at man skal køre fakturaen tilbage og bogføre den på ny. Vi har nogle kreditorer hvor betalingsbetingelserne er forskellige alt efter hvad vi køber.
spurgt 28 Sep, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Connie Larsen (190 points)
Hej Connie
Jeg har foreslået det før, men de vil ikke.
De lever ikke i virkeligheden.
mvh
Finn
e-consultic.dk

1 Svar

Hej Connie :)

Som Finn nævner, så har dette været forslået før.

Det er noget vi har snakket om flere gange herinde og jeg kan godt forstå behovet for dette.

Derfor vil jeg ikke smide din ide helt ud. Jeg vil gemme den i vores idebank. Det vil sige, at forslaget for nu vil blive afvist, men at ideen er noteret herinde. Idebanken er liste vi løbende genbesøger, og hvis forslaget på et tidspunkt vil passe ind i vores roadmap, så kigger vi på det igen.

Som sagt vil jeg dog for nu lade forslaget stå som implementeres ikke :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 13 Okt, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (86,170 points)
overvejes× 119
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”