Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ønske om forbedring ifm. afsendelse af fakturaer

0
Vi køre vores abonnement hver d. 20 og da vi har rigtig mange abonnements kunder, har jeg et ønske ift. forbedring af afsendelse af fakturaer. Vi har over 300 stk. fakturaer liggende, når vi har lavet ’abonnementskørsel’ og sender vi alle på en gang, crasher systemet. Dvs. den melder fejl ved flere fakturaer, som ikke bliver send korrekt.

Man kan vælge, at få vist og bogføre alle fakturaer, 10 stk., eller 20 stk. på en gang..

Jeg ville høre om det ikke er muligt, at i laver en der hedder 50 stk. eller 100 stk. eller evt. begge dele? På den måde tager det ikke ret lang tid for mig, at sende vores fakturaer afsted hver d. 20.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Jeg vil lige starte med at spørge lidt ind.

Når du skriver 'den melder fejl ved flere fakturaer, som ikke bliver sendt korrekt'. Hvad er det så for en fejl du får, og hvor kan du se den?

Du kan evt sende billeder og forklaring på info@e-conomic.dk - att. Mieritz, så vil jeg kigge på det.

Hvis det er svært at forklare på skrift, så kan vi også snakkes ved over telefon.

Grunden til dette er for at afdække, hvorhenne fejlen opstår i forhold til at sende 300 stk. på en gang. Hvis vi kan fikse dette, så tænker jeg, at det ville være den bedste løsning for jer, så i bare kan sende det hele på en gang :)

 

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)