forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Kommende forbedringer af Smart Inbox

+2
Hej,

 

Kan I fortælle os hvilke udviklingstiltag der er besluttet at udvikle og implementere i Smart Inbox ?

Jeg ønsker mig meget at det bliver muligt at sætte afdeling på, samt at det bliver muligt at få adgang til fordelingsskabelonerne
spurgt 19 Sep, 2017 i Spørgsmål » e-conomic generelt af SusanPradsgaard (940 points)

1 Svar

Hej Susan :)

Vi har rigtig mange forslag liggende på SmartInbox og her er både afdeling og fordelingskabelon på listen.

Det er dog ikke sikkert, at alle de forslag vi har liggende bliver lavet, og jeg kan ikke altid fortælle dig i, hvilken rækkefølge og derved, hvilken tidshorisont vi har på de enkelte punkter.

Det vi har hevet ud som det næste kan jeg dog fortælle lidt om. Det er dem, der er besluttet og nogle er dem er de allerede i gang med. Her er afdeling og fordelingskabelon ikke kommet på endnu.

Vi har lige nu disse punkter:

Bedre OCR scanner (den er forbedret, men hele scanningsprocessen er en løbende forbedring)

Betalingsoplysninger bliver ført med over i kassekladden (Den er de allerede i gang med og skulle ikke være så langt fra, at de er færdige, hvis alt går godt.)

Oprette leverandører inde fra SmartInbox (skulle meget gerne været færdigt i 2017. Den præcise tidshorisont har jeg ikke)

Bedre mulighed for at se, hvilken kategori man trækker bilag over i. Den er de kun i gang med at undersøge, så her ved jeg ikke noget præcist, men den er accepteret.

Kunne sortere kassekladder inde i SmartInbox.

 

Som sagt ligger rækkefølgen ikke altid fast og der kan blive ændret i det, men det som udgangspunkt sådan planen er. Jeg vil understrege, at dette ikke er garanti. Det er før set at disse planer bliver lavet om.

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 20 Sep, 2017 Spørgsmål af Jesper Mieritz (84,450 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”