Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Page Down/Up ved bogføring af inscannede bilag

0

Er klar over at der er givet foreløbige svar vedr. den manglende page down/page up funktion ved bogføring af indscannede bilag. Jeg har dog brug for at vide lidt mere konkret, hvad der sker i sagen. Jeg har en kunde, med mange leverandørbilag, som skulle påbegynde at indscanne bilagene pr. 1/9. Dette har vi pt udskudt, da det vil blive alt for omfattende uden page down/page up funktionen. Kan I give en lidt mere konkret udmelding ?

Mvh 

Nikolina Svendsen

i Spørgsmål » Andet af (140 points)

2 Svar

Hej Nikolina og tak for dit spørgsmål :)

I forhold til PgDn og PgUp funktionen, så er det en funktion, der har været skubbet lidt, da det team, som sidder med denne funktion har haft akutte opgaver på deres bord. Det ligner dog nu, at der er kommet mere gang i den.

Jeg kan ikke give dig et præcis svar på, hvornår den er fikset, men den er kommet meget længere i processen. Der er taget stilling til den og det ligner de har fundet ud af, hvor der skal sættes ind. Nu skal de bare i gang med at udbedre det.

Derfor vil jeg sige, at du ikke skal vente på at bogføre disse bilag. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, da det går lidt hurtigere med PgDn og PgUp, men jeg kan ikke dig et konkret svar på, hvornår det er løst :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej igen Nikolina :)

Funktionen er nu tilbage i programmet :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)