Hej Allan
Nu siger du, at jeg ikke ved, hvad vi render rundt og laver.
Så synes jeg du skal læse mit svar igen. Jeg er med på, at jeg ikke giver dig konkrete datoer, men du får et indblik i, hvilke ting, der bliver kigget på, og i hvilken rækkefølge. Vi kommer aldrig til at kunne give præcise datoer, da vi er meget dynamisk organisation, hvor vi hele tiden er nødt til at være omstillingsparate overfor forskellige faktorer. Det betyder, at vores pipeline, som du hentyder til, konstant er under udvikling.
Jeg ville meget gerne give klare udmeldinger omkring, hvornår du kan forvente nye funktioner i e-conomic, men jeg vælger at være påpasselig i min udmelding i stedet for at komme med bud, som måske ikke bliver opfyldt.
I forhold til dine kommentarer omkring hvad ****** en fejedreng laver herinde, så vælger jeg at overse dette i første omgang og henvise til de ’spilleregler’ vi har på vores forum omkring at holde tingene i en god tone.
I forhold til vi overtræder markedsføringslovens §1, så vil jeg meget gerne have konkrete eksempler på dette. Nu er sagen den, at fejedrengen har læst jura, så jeg er da lidt spændt på at se de meget håndgribelige og præcise beviser på, hvordan vi overtræder markedsføringsloven §1.
Efter disse klare beviser er fremlagt, så vil jeg tage min egen personlig vurdering om, hvorvidt jeg vil betragte det som en injuriesag jf. §267 i straffeloven.
Det må forventes, at dette bliver en simpel sag for dig, når du i den grad offentligt går ud og beskylder os for at overtræde markedsføringsloven.
Jeg ser frem til at høre fra dig :-)