Hej Claus :)
Da du har opstillet tre problemstillinger, så vil jeg også dele mit svar op i tre dele:
1.
I forhold til valg af kassekladder, så kan det godt være lidt låst. Man kan dog godt ved at være lidt kreativ med opsætningen. Det afhænger dog af, hvordan du definerer, at den vælger den rigtige og dermed også den forkerte kassekladde. Kan jeg lokke dig til at opstille et konkret eksempel af, hvordan du ønsker det det skal fungere? Så kan jeg prøve at se om vi kan finde en løsning, som rammer din efterspørgsel.
Der kan nemlig ikke aflæses, hvilken kladde du ønsker at benytte. Man kan dog sætte systemt op til at udelukke visse kladder og ved af udelukkesmetoden vil den så finde den 'rigtige' kladde.
Men lad mig høre lidt nærmere omkring, hvordan dette skal fungere, så kan vi prøve at finde en løsning.
2.
I forhold til, hvor præcis aflæsningen er, så er der ikke et 100% match. Det betyder, at du aldrig kan regne med, at alle felter vil blive udfyldt til perfektion. Det lyder dog mærkeligt, at den skulle ramme så meget ved siden af som du beskriver her. Kan jeg lokke dig til at sende en mail til info@e-conomic.dk, hvor du vedhæfter et billede, eller måske endda lille video, hvor problemet bliver beskrevet? Så kan jeg prøve at grave lidt i det.
3.
Disse to funktioner skulle meget gerne virke nu. Det har dog ikke virket fra starten af, så hvis det er lidt siden du har testet det, så skulle det altså meget gerne virke nu.
Jeg har lige testet i min egen aftale for at være sikker og der fandt den både automatisk tekst og udgiftskonto.
Hvis du oplever andet må du meget gerne sige til, så kan vi prøve at kigge lidt nærmere på det.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz