forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart inbox - projektnummer og medarbejdernummer

0
Det er fint med den nye Smart Inbox.

Men når man bruger mulighed for dimensioner (nemlig projektnummer og medarbejdernummer), så er det ikke så smart at disse ikke kan indtastes/aflæses i indscanningen fra fx appen Udgifter.

Kan I ikke lave 3 nye felter i appen Udgifter hvor man kan indtaste kontonummer, projektnummer og medarbejdernummer? Så er det indtastet når det kommer til economic. Oftest ved bogholder jo ikke hvilke projekt eller medarbejder et bilag vedrører. Og der kan være tvivl om konto også.

Og så skal det selvfølgelig være ud fra en rulleliste, så man ikke skal huske alle numrene udenad.

Håber det kan lade sig gøre!
lukket som en kopi af: Afdeling på i SmarInbox
spurgt 4 Sep, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Sustainor (150 points)
lukket 11 Sep, 2017 af Jesper Mieritz

1 Svar

Hej og tak for dine forslag til vores nye modul :)

Vi er i gang med at kigge på hele opsætningen af vores smartinbox, så den i højere grad kommer til at ligne kassekladden. Hvordan helt præcis lander ved jeg ikke med sikkerhed endnu. Der er dog andre kunder, som har efterspurgt det samme herinde på vores forum, og derfor vil jeg lukke dit indlæg med henvisning til dette.


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 11 Sep, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (86,410 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”