Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Smart boks sletter betalingsoplysningerne

0
Der er en stor mangel ved e-c  smartboks.

Betalingsoplysningerne slettes i e-fakturaer.

Hvis leverandøren er kendt bliver betalingsoplysningerne fra e-c kreditorkartotek ikke registreret i smartboksen.

Når fakturaen overføres til kladden med kendt leverandør bliver betalingsoplysningen ikke hente frem fra kreditorkartoteket til kladden.

Det er en beta version. Jeres smartboks er ikke færdig. Hvornår bliver den færdig og hvad koster smartboksen indtil da ?

mvh

Dan Petersen
i Spørgsmål » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Dan :)

Du har helt ret i, at betalingsoplysninger ikke kommer med. Det er helt sikkert noget vi har i planen for forbedring af SmartInbox. Sidst jeg snakkede med vores teknik, så lå den blandt det mest prioriteret i forhold til Smartinbox. Derfor tør jeg godt love dig, at det er noget der kommer.

Det er jo altid en spændende diskussion om, hvorvidt et produkt er beta eller færdigudviklet.

Jeg er af den overbevisning, at et produkt som e-conomic aldrig er færdigudviklet. Der er altid mangler og ting som kan blive bedre. Det betyder dog ikke jeg vil betegne e-conomic som et beta produkt.

Samme tankegang har jeg omkring SmartInbox. Vi kan sagtens blive enige om, at der kan, og skal, udvikles mere på modulet. Det betyder dog ikke jeg vil betragte det som et beta modul.

Det kan der helt tages en masse snakke omkring, men det jeg vil frem til er, at modulet er sat efter en pris, og det er det modulet koster.

Hvis du ikke ønsker at benytte SmartInbox indtil det kan klare dine efterspørgsler, så er du meget velkommen til at vente. Vi ønsker ikke at presse ekstra moduler ned over hovedet på folk.

Det betyder også, at jeg gerne vil sørge for du ikke skal betale for SmartInbox selvom afmeldelsesperioden er overskredet. Du skal dog være opmærksom på, at de funktion, der hører til SmartInbox også forsvinder.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Mit treårige barnebarn beviser at man kommer hurtigere frem med hans gå-cykel uden bremser end at løbe.
Jeg kommer også hurtigere frem med en smartboks der registrerer kreditorfakturaer uden betalingsoplysningen.
Men er det en cykel når der ikke er bremser og er det en kreditorfaktura uden betalingsoplysninger ?
Jeg beholder smartboksen og håber på en hurtigst mulig udbedring af jeres mangel.
Hej Jesper
Du har helt ret i, at SmartInbox ikke er et beta-produkt. Det er et omega-produkt - O for ommer.
Mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej Dan :)

Jeg har en fremragende nyhed! Betalingsoplysninger bliver nu taget med i kassekladden :)

Det fungerer på den måde, at fakturaen vil blive scannet og herefter ledes der efter OCR. Hvis ikke OCR linjen kan finde, eller slet ikke er der, så vil den falde tilbage på leverandørens opsætning og tjekke de oplysninger, der er tastet ind på leverandøren :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)