Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Opdeling af rapporter til forskellige grupper af ansatte

0
Jeg har et ønske om at kunne få lavet rapporter til brug for forskellige dele af min virksomhed. Primært til salgschefen, og salgsafdelingen, hvor de kan få en bruger til E-conomics, men kun har adgang til at se omsætning på kunder, kunder generelt, samt trække rapporter med forskellige tilladelser til oplysninger:

Eksempelvis:

Min salgsansvarlig skal kunne se omsætning, direkte omkostninger, DB1, men har ikke brug for at se hele virksomhedens resultatopgørelse. Herunder også trække rapporter på dette.

Man kan gøre det nu, ved at vi selv trækker dem, og overdrager dem - men det ville give væsentligt mere mening for os, hvis det kunne gøres direkte fra brugerniveau hvor man således kunne opdele adgangen til de forskellige brugere.

Andre der har sammen behov, eller forslag til samme?

Hvad er jeres erfaringer?

mvh. Anders.
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Anders :)

I et vis omfang tilbyder vi allerede denne funktion. Vi kalder den begrænset brugeradgang.

Den gør, at man kan plukke specifikke menuer ud, som en bruger skal have adgang til. Listen er dog ikke komplet, så det er ikke alle faner man kan begrænse på.

Jeg er dog åben overfor muligheden for at kigge på at udbygge denne liste, hvis du har en specifik fane, der ikke findes.

Hvordan du præcis gør kan du læse her.

Ellers er du altid velkommen til at ringe til vores support på 88 20 48 40, så skal de nok vise dig det :)

 

Jeg håber det kan løse dig udfordring, ellers siger du bare til.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper.

Så langt er jeg med, og så langt så godt :)

Problemet opstår, at jeg gerne vil skabe følgende setup:

salgschef: Begrænset bruger, alene adgang til følgende:

alt info på kunder, dvs. SALGS fanebladet "tjek". den fungerer.

Rapporter:

lave statistik og få alle tal, fordelt på de konti jeg som administrator vælger, eksempelvis:

1010-1099: omsætningstal

1300-1350: direkte omkostningstal.

dette udgør DB1, hvilket har interesse for salgsafdelingen. Derfor skal de kunne trække lige så meget de vil, samt sætte budget pr. måned på netop disse konti, men ikke have adgang til alt andet.

dvs. når de trækker en resultopgørelse, kan de kun se de ovenstående konti, og ikke hele regnskabet.

Dette kan man pt. ikke sætte op hos jer :)

mvh. Anders.
Hej igen Anders :)

Tak fordi du uddyber for mig.
Jeg kan godt se, hvad du mener i forhold til at kunne give adgang til specifikke tal i regnskabet. Det er dog sådan, at vi ikke vil arbejde mod, at kunne begrænse så specifikt på nuværende tidspunkt. Det vil fortsat være på de enkelte faner eller menuer i programmet.
Derfor vil jeg sige, at dit forslag ikke vil blive implementeret i programmet.

Jeg vil derimod henvise dig til vores partnere, som har lavet mere specifikke muligheder i forhold til, hvad der skal kunne ses.
Mit bedste bud er report 123.
Jeg kender ikke deres muligheder til fylde, men jeg ved de kan trække mere specifikke tal ud af e-conomic og give et godt overblik over dem.
For at være helt sikker på de kan løse dit behov, så er du altid velkommen til at kontakte dem og høre om de kan imødekomme dine efterspørgsler.
Du kan se mere til dem her: https://www.e-conomic.dk/apps/report123

Jeg håber det kan hjælpe dig at finde en god løsning :)

Hilsen Jesper Mieritz