Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Erklæring om assistance med opstilling

0
Kunne det være muligt at man i udskrifter kunne lægge en erklæring om assistance ind foran saldobalancen, vi bruger en del tid på at klippe klistre for at kunne sende balancerne i banken. Har før haft den mulighed i en C5.
i Forslag » Andet af (160 points)

2 Svar

Hej Jeppe :)

Som udgangspunkt er rapporten for saldobalancen ikke noget vi har på udviklingsplan.

Jeg vil dog høre lidt nærmere omkring, hvor dette skal stå i saldobalancen og hvad det skal bruges til i banken?

Så vil jeg prøve at kigge på, hvad vi kan gøre :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper,

 

Hvis vi skal sende en saldobalance til andre ind kunden, eller hvis kunden skal anvende en saldobalance til andet en interne formål, skal de, hvis de kommer fra en revisor have påklistret en erklæring der viser hvorledes revisor har forhold sig til saldobalancen.

 

Normalt vis vil månedsopfølgning eller en balance opgjort i forbindelse med en momsindberetning, hverken blive revideret eller foretaget review.

 

Vores erklæring om assistance med opstilling er således den gense erklæringstype til sådanne simple formål (ISRS 4410 erklæring) - du kan få en kopi på mail?

 

Denne virker måske en smule fjollet, men er vores "ansvarsfraskrivelse" i forhold til hvis 3. mand der måtte komme besiddelse af denne træffer økonomiske beslutninger, som ikke ville være foretaget hvis man havde kendt til eventuelle fejl i tallene.

 

Vi gør det at vi klipper dem sammen af to PDF dokumenter, men det ville være nemt hvis navn, dato osv. blev taget direkte fra data i e-conomic når vi genererede en saldobalance med erklæring.

 

Håber det giver mening
Forslag af (160 points)
Hej Jeppe
Du opretter det nødvendige antal konti af type "Overskrift", og udfylder den relevante tekst, så er den ged barberet.
Jeg har selv brugt det før, men du må nok redigere lidt i det for at få det til at se pænt ud.
mvh
Finn
e-consultic.dk
Hej igen Jeppe :)
Jeg beklager mange gange jeg ikke har svaret tilbage på dit indlæg. Den er smuttet i vores system, så jeg ikke har fået besked om dit svar.

Jeg vil dog høre høre om Finns forslag kan hjælpe dig?
Jeg synes nemlig det lyder som et rigtig godt bud på en løsning.

Hilsen Jesper