Hej Lasse :)
Og tak for det uddybende svar.
Der flere ting i det du beskriver her, så jeg deler det lidt op.
Det du beskriver med betalingsoplysninger er helt sikkert et problem og et irritationsmoment for alle der benytter denne funktion.
Det er helt sikkert også noget vi vil arbejde med, så betalingsoplysninger vil komme med, når der overføres fra SmartInbox. Det virker ikke nu, så derfor er du tvunget til at gå ind og rette det.
Som jeg læser din beskrivelse, så er det her det ekstra arbejde ligger, da du skal ind og redigere efterfølgende.
Derfor tænker jeg, at din arbejdsgang og derfor dit udbytte af SmartInbox vil blive meget bedre, når dette er på plads. Det er altså noget vi arbejder på.
Så skriver du den del med at sende en besked ud til dine leverandører omkring, at du gerne vil modtage dine fakturaer på EAN fremadrettet. Jeg kan godt se det er irriterende, hvis der er nogle af dine leverandører, som du ikke ønsker at modtage EAN faktura fra. Her vil jeg dog tillade mig at stå lidt fast og sige, at du har taget en aktiv beslutning om at gøre dette. Det er ikke sket automatisk, så når du vælger at informere dine leverandører omkring, at du vil modtage på en specifik måde, så er handler systemet herefter.
Hvis der har været en misforståelse efter din snak med os omkring, hvad denne knap gjorde, så er det helt sikkert problematisk, men det er ikke sådan jeg læser din beskrivelse.
Derudover er det min opfattelse, at vi i fremtiden kun vil se en højere grad af EAN fakturering, så det er vejen frem.
Afslutningsvis så vil jeg lige svare på den omkring, at en EAN skal tage alt med der er på en faktura. Det gør den ikke. Der er forskel på den PDF (som ikke bliver vist på nuværende tidspunkt), og så det der bliver sendt med i EAN (OIOUBL). Her handler det om, hvilke felter din leverandør benytter til at sende dette med. Derfor vil de to aldrig komme til at være helt ens. Det er bare så den del er på plads til at starte med.
Udover det, så jeg læser jeg det ikke som om, at du mener den gamle model af indscanning er bedre. Du føler mest af alt bare, at det havde givet mere mening at udbygge disse funktioner til den nuværende del af indscanning i stedet for at lave et helt nyt modul. Det er selvfølgelig en vurderings sag af, hvad der er bedst.
Jeg er dog stadig overbevist om, at SmartInbox over tid vil skabe rigtig meget værdi for dig og andre kunder. Jeg medgiver dig, at der flere punkter, som kunne meget bedre i vores SmartInbox, men jeg er sikker på, at vi kun har taget et skridt i den rigtige retning. Nu mangler vi bare at følge det helt i mål.
Endnu en gang tak for du ville bruge tid på at uddybe din beskrivelse. Jeg håber vi med tiden kan få overbevist dig om, at SmartInbox med tiden er den rigtige løsning for dig :)
Hilsen Jesper Mieritz.