forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mangler mail til kontoudtog

+4

Hej.

Er jeg den eneste der efterlyser en mulighed for at programmet kan huske to mail adresser, en til faktura og en til kontoudtog.

Jeg har mange kunder der skriver som følger.

Nedenstående er tekst fra kunden.

Hej!

I bedes fremover maile fakturaer til: ap@admiflow.dk

Kontoudtog og andet skal mailes til: in@apauto.dk

Jeg er gået fra et program hvor den mulighed var, så det er en stor savn.

MVH

Bjarne

lukket som en kopi af: Mail til kontoudtog
spurgt 25 Aug, 2017 i Forslag » Andet af 1094813 (250 points)
status opdateret 23 Okt, 2019 af Jesper Mieritz

2 Svar

Good to know - takker :) Skal bruge det til Atlas Capital!

besvaret 27 Aug, 2017 Forslag af winstonelder9 (220 points)
opdateret 30 Aug, 2017 af winstonelder9

Hej Bjarne :)

Du er ikke den eneste, som har efterspurgt dette. Derfor er vi også i gang med at kigge på en løsning til dette. Det har dog lidt lange udsigter. Lige nu er det planlagt til at komme på vores roadmap i Q3 2018.

Det skyldes at vi starter et større projekt op omkring hele vores mailflow til den tid. Grunden til vi vælger at samle flere forespørgsler er, at vi hellere vil lave en ordenligt løsning, som kan løse mange forespørgsler på en gang, i stedet for at lave en masse lappe løsninger hen ad vejen.

Det skulle i sidste ende give en mere komplet løsning, som hænger bedre sammen.

Jeg vil lukke dit indlæg her med henvisning til et lignende indlæg. Opdateringer på emne vil komme på det indlæg.

Mange tak for dit forslag :)


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 7 Sep, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (87,890 points)
overvejes× 104
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”