Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Albansk valuta mangler

0
Hej.

Det er lidt sært at E-conomic ikke understøtter alle Europæiske valutakoder. Vi mangler pt. Albanske Lek (kode: ALL) for at kunne bogføre kunder derfra.

Er dette noget I kan implementere, og i så fald hvornår kan vi begynde at bogføre med denne valuta?

På forhånd tak.
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Rune :)

Vi har rigtig mange valuta med i system, men det er korrekt det ikke er alle, som vi har med lige nu.

Det plejer dog at være noget vi godt kan tilføje, så jeg prøver lige at hive fat i dem, som sidder med det og så vender jeg tilbage her på indlægget når jeg ved mere.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper.

Tusinde tak. Det er selvfølgelig meget at forlange at I har alle valuta, men forhåbentlig kan det lade sig gøre at understøtte valuta i EU-medlemslande. :-)

Tak. Vi ser frem til at følge udviklingen i sagen, og håber at det kan lade sig gøre at tilføje det inden så længe, så vi ikke bliver tvunget ud i nogle "alternative måder" at håndtere det på.

Sig endelig til, hvis der er noget I kan bruge fra os.
Hej Jesper.

Er der noget nyt i denne sag? Vi venter stadig på at kunne bogføre kunder fra Albanien der har handlet med albansk valuta.

På forhånd tak.
Hej Rune.
Jeg kan se det står på 'to do' listen.
Det vil sige, at det er noget de vil kigge på, men det er ikke langt ind i en konkret plan.

Derfor vil jeg sige, at du skal bogføre de faktura du har liggende, hvis det kan lade sig gøre.
Hej igen. Problemet er jo at vi ikke kan få lov at oprette fakturaen med valuta ALL fordi E-conomic ikke understøtte denne valuta.

Det bliver noget rod hvis vi skal til at bruge en anden valuta, ændre valutakursen, og så holde denne opdateret hvér gang vi skal bogføre fakturaer med debitorer der har betalt i Albanske Lek.

Kan det virkelig passe at det ikke er højere prioritet? :) I min optik burde det da være forventeligt, at E-conomic understøtter - som minimum - alle Europæiske valuta.
Jeg er enig i, at vi burde understøtte valuta i europæiske lande og for sin vis alle valuta jer brugere efterspørger.

Grunden til prioritering er at lige præcis denne valuta er nødvendig for en meget lille gruppe af kunder.

Vi har forespørgsler som måske gavner 10.000 eller mange flere. De vil på baggrund af volumen have en højere prioritet.

Jeg vil prøve at presse lidt på for at få dit forslag gennem, da det ikke er en krævende forbedring, men jeg kan ikke love, at den bliver rykket frem :)
Kanon. Mange tak. :) Vi glæder os til at høre mere.

Hej Rune

Du kan nu også arbejde med Albanske lek inde i e-conomic. Forkortelsen er ALL.

Jeg håber det kan hjælpe dig med at få faktureret dine kunder.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hvor er det smukt. :) Så sætter vi bogføringen igang igen. Tak for at I rykkede på det!
Ingen årsag. Du sætter bare i gang! :)