Hej Flemming :)
Jeg vil give dig ret i, at modulet til anlægskartoteker kan være låst i forhold til at rette på et oprettet aktiv.
Jeg kan se vi tilbage i april havde denne snak oppe at vende, hvor meldingen var, at dette ikke ville være fokuspunkt på daværende tidspunkt.
Det skal dog sige, at jeg ikke var med i snakken dengang, og derfor vil jeg gerne prøve at tage din problemstilling op igen. Det betyder jeg tager forslaget med videre til vores næste interne møde, hvor vi snakker om alle de forslag vi har liggende.
Det skal dog siges, at dette ikke betyder vi vil arbejde mod en løsning. Der skal jeg lige have vores udviklere til at bekræfte det først, og da denne sag sag blev afvist i april, så er chancerne ikke store i forhold til at få det gennem nu.
Ikke desto mindre, så vil jeg gerne prøve at give det et forsøg, da jeg vil medgive, at det er lidt omstændigt at skulle 'sælge' et anlægsaktiv for at rette eller nedskrive det efterfølgende :)
Jeg sætter derfor forslaget som overvejes indtil vi har vendt det på vores møde.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz