Hej Jens :)
Når du siger hele den lange liste kommer frem, så tænker jeg, at du mener de faktura, som er udlignet med en postering i kassekladden, men ikke bogført. Vi kan kalde dem 'kladde-udlignet', da de egentligt skal bogføres før vi betegner dem som udlignet. Når først de er bogført, så skulle de meget gerne fjernes. Ellers er det en fejl. Du må meget gerne rette mig, hvis jeg har misforstået dig.
I forhold til at kunne få et bedre overblik over udlignende posteringer i kassekladden, så har jeg præsenteret en løsning for vores udviklere, som de ikke har vendt tilbage på endnu, men jeg vil lige høre om den løsning vil virke for dig.
Tanken var at skabe et overblik mens man sidder og udligner uden at skulle bogføre hele tiden. Derfor kunne man lave et lille ikon ud fra de faktura, og betalinger for den sags skyld, som var 'kladde-udlignet'. På den måde kan man nemt lige se, hvilke der allerede har været arbejdet med og sat sammen med en betaling.
Det fjerner dem godt nok ikke fra listen, men ville det være løsning du kunne bruge? :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz