Hej Rune :)
Sprogdelen vil jeg give dig helt ret i, og den vil jeg også arbejde for at få forbedret.
Når det er sagt, så er det ikke fordi vi af princip vil begrænse vores system til virksomheder, som opererer i Danmark. Det er et spørgsmål om prioritering i forhold til ressourcer.
Her er der på nuværende tidspunkt taget en vurdering af, at visningen af et varekontokort ikke er der vi kan skabe mest værdi.
Dermed ikke sagt det ikke vil skabe værdi. Det ville helt sikkert skabe værdi for en vis mængde af kunder.
Min vurdering er bare, at vi ud fra værdien og mængden af kunder som efterspørger dette, kan skabe mere værdi for en større mængde af kunder på andre områder.
Det er derfor jeg afviser forslaget. Ikke fordi det er et dårligt forslag. Men for at give en forventningsafstemning af, at vi ikke kan lave alle funktioner hen over natten. Det ville ellers være fantastisk, hvis dette kunne lade sig gøre :)
I forhold til hastigheden, så har du ret og det er ikke i orden.
På den lange bane har vi, og er i gang, med at flytte over til azure, som vil skabe bedre hastighed på tværs af hele programmet. Det helt tekniske inde bagved er jeg ikke ekspert på, men det skulle være noget, der giver mærkbare forbedringer.
Ud over det, så har vi her i momsperioden oplevet, at hastigheden har været ydeligere presset og derfor er der nu lagt ekstra fokus på at optimere kodningen bag programmet, så det vil komme til at køre mere optimalt.
Alt dette omkring hastighed er dog en løbende og lang proces, så det er ikke noget du kommer til at mærke fra den ene dag til den anden. Løbende vil dette dog blive forbedret :)
Jeg håber jeg har været i stand til at køre det mere klart, hvordan vi sorterer i forslag. Jeg forventer ikke du er enig i min betragtning af, hvad der skaber mest værdi, men jeg håber, at du forstår grundlaget for min beslutning :)
Rigtig god weekend.