Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indskanning af leverandørfaktura

0
Følgende vil være meget ønskelig med smart inbox af leverandørfaktura:
Godkendelsesprocedure
At den selv finder betalingstype og oplysninger
At man kan indtaste afdeling
At man kan se momsbeløbet og rette i det
At der bliver dannet et bilagsnr.
At man kan oprette ny leverandørfaktura derinde fra
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og mange tak for din feedback af vores SmartInbox.

Da du kommer med flere forslag vil jeg besvare dem lidt opdelt herunder:

1) Godkendelsesprocedure er noget vi har haft større efterspørgsel på end vi havde regnet med. Det var som udgangspunkt slet ikke tiltænkt at kunne blive en funktion i SmartInbox. Ikke desto mindre må vi jo erkende, at dette er efterspurgt og derfor vil jeg gerne kigge lidt nærmere på mulighederne for dette.

Derfor er jeg i gang med at samle informationer i fællesskab med andre afdelinger, hvor vi kigger på, hvad de har haft af efterspørgsel. Efterfølgende vil vi forsøge at påvirke den udviklingsplan, der ligger for SmartInbox.

Det er som sagt ikke en funktion, der var tiltænkt og derfor kan implementeringen være lidt sværere end ved andre ting. Det er altså ikke en funktion, der ligger lige rundt om hjørnet, hvis den bliver implementeret.

2) At den selv finder betalingstype og oplysninger har hele tiden været en del af planen. Derfor vil denne funktion også komme. Den sidste melding jeg fik fra vores udviklere var, at den var lige på trapperne.

3) At man kan indtaste afdeling er lidt samme sag som med godkendelsesproceduren. Den er også med på min liste, som jeg vil tage med til vores udviklingsplan af SmartInbox.

4) At man kan se momsbeløbet og rette i det er ikke noget jeg har hørt ret stor efterspørgsel omkring. Derfor er det ikke en af de punkter jeg vil gå forrest med til udviklere, men jeg har noteret det og hvis jeg oplever andre afdelinger eller kunder har udtrykt det samme, så vil din stemme også tælle med her.

5) Der bliver dannet et bilagsnr. Bilagsnummer bliver på nuværende tidspunktet oprettet efter, hvornår de overføres til kassekladden og følger herefter rækkefølgen på nummerserien i kassekladde. Præcis ligesom hvis du oprettede postering i kassekladden.

Dette forslag kan jeg allerede sige nu vil være en af de forslag, som jeg har længst nede på listen. Det er dog noteret og taget med videre.

Min drøm er, at der skal mange flere felter ind i SmartInbox og hvis det bliver en realitet, så vil bilagsnummer helt sikkert også være noget jeg påpeger. Der er dog andre felter som vil komme før dette.

6) At man kan oprette ny leverandørfaktura derinde fra er noget vi har på tegnebrættet og denne funktion er allerede prioritet af dem, som sidder med beslutningen. Derfor er denne et godt stykke fremme i køen, hvilket den også burde være. Det giver super god mening at kunne oprette en leverandør i takt med du behandler en faktura.

 

Jeg håber mine svar giver mening, eller siger du bare til. Det er super fedt du ville komme med din feedback her, så jeg har noget at præsentere overfor vores udviklere :)


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)