Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at kunne hive flere en 200 betalingsposter ud

0
Jeg har en masse små betalinger hver måned, og jeg skal derfor eksporterer betalinger ret mange gange, da man højst kan posterer 200 af gangen. Kan I gøre det muligt, at sætte et flueben et sted, hvis man gerne vil eksportere fx 1000 eller 2000 af gangen?
i Forslag » Andet af (120 points)

2 Svar

Hej Dennis :)

Jeg kan godt følge dig i, at det ville være smart at kunne tage flere betalinger af gangen.

Funktionen er jo i sin tid lavet for at gøre det nemmere at lave sine betalinger og i særdeleshed for jer, der har mange betalinger. Derfor kan jeg godt se ideen i, at der skal tages flere med.

Jeg vil gå videre med dit forslag og først og fremmest kigge på de tekniske udfordringer. Herefter vil vi lave en prioritering af forslaget vægtet op mod andre. Dette vil så resultere i, at jeg vender tilbage her på indlægget med et endeligt svar. Indtil vil jeg sætte forslaget som overvejes :)

Mange tak for du ville bruge din tid på at komme med forbedringer til vores program.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Dennis :)

Jeg beklager den sene opfølgning.

Vi har nu fået snakket og undersøgt dette. Det er sådan, at der rent teknisk ligger en ret stor udfordring i at ændre, så vi kan danne disse filer.

Den forenklede, men stadig lidt tekniske forklaring er, at vi danner disse filer ud fra en URL. Det betyder, at vi laver en URL, som bliver længere og længere jo flere betalinger, der er på. Denne URL har en maks grænse for, hvor lang det kan være. Her har vi valgt at sætte en grænse på antallet af betalinger på 200 for at sikre, at URL'en ikke bliver for lang og man derved mister noget information, eller direkte mister betalinger i sine filer. Der var snak om i fremtiden, at vi kunne få ind og danne flere URL'er til en fil i forbindelse med et andet projekt, men dette er meget tungt og krævende arbejde, som ikke matcher den mængde af brugere, der har efterspurgt det. Jeg vil derfor afvise, at vi går ind på nuværende tidspunkt og arbejder på en løsning, hvor det er muligt at danne mere 200 betalinger af gangen :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)