Hej Rune og tak for du vil bruge tid på at ytre dig herinde på vores forum :)
Bare så jeg er helt sikker på jeg forstår dig korrekt, så beskriver jeg lige, hvordan jeg forstår det.
Du har et varekartotek, hvor du har dine varer oprettet med et eller andet varenummer og navn. Dette kan du bruge til at finde varen når der laves en faktura.
Du bruger så en håndscanner ved siden af, hvor du scanner en vare. For at få varen ind fakturaen, så kræves det, at den finder varenavn, eller nummer. Dette ikke stemmer overens med stregkoden. Derfor vil du gerne have mulighed for at kunne scanne stregkoden og den skal så den vej gennem kunne finde varenummeret og påføre det på fakturaen.
Har jeg fanget pointen korrekt? Ellers må du endelig rette mig.
Hvis jeg har forstået det korrekt, så kan jeg sagtens se ideen i det du siger, og jeg vil meget gerne prøve at tage det med til vores møde sammen med udviklere. Her snakker vi om, hvilke forslag der skal prioriteres.
De bliver prioritet ud fra, hvor mange kunder, der kan få gavn af funktion og hvor lang tid det vil tage at implementere det. Her bider jeg mærke i, at du skriver det ikke burde kræve så meget. Der vil jeg af erfaring sige, at simple ting kan være krævende at få bygget korrekt. Det overrasker tit mig, hvor meget arbejde der egentlig er i det. Hvad det præcis kræver snakker jeg med vores udviklere omkring, men så har vi også lige forventningsafstemt omkring, at det ikke altid er 'bare lige' ;)
Som sagt må du meget gerne bekræfte, at jeg har fanget forslaget rigtigt, så skal jeg nok tage den herfra.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz