Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Genudskrivning af lagerflytningsbilag

0

Hvis man har glemt at udskrive et lagerreguleringsbilag, kan man genudskrive det. Det kan man ikke gøre hvis man har glemt at udskrive et lagerflytningsbilag. Det vil sige at der bliver et hul i bogføringsnumrene vedrører lageret. Det er ikke OK når man skal have dem sendt til revisor ved årsafslutning. Hvis revisoren kræver at få disse numre har jeg ikke mulighed for at genudskrive dem, og jeg kan på ingen måde huske hvad der er sket i året løb. Jeg ved godt det ingen finanspåvirkning har i systemet. Men for at sikre at der ikke sker uhensigtsmæssige ting på vores lager, er det vigtig at man kan se alle reguleringer der er foretaget på lageret.

 

Dette er hovedindlæg for disse lignende indlæg:

10827

966

23503 (+1)

25066

i Forslag » Andet af (300 points)
status opdateret af 🔒

2 Svar

Hej Kirsten :)

Jeg er helt med på, hvad du mener og jeg er enig.

Det er lidt mærkeligt, at der ikke findes et arkiv eller en søge mulighed til at kunne finde disse.

Som du siger, så har den ingen finansmæssig betydning. Det er dog også andre ting i e-conomic som ikke har, men det bliver stadig gemt i et arkiv. Disse lagerflyt får endda et bilagsnummer, så der kan opstå huller mellem lagerreguleringer og lagerflyt.

Derfor vil jeg gå videre med dit forslag og tage det op til vores næste møde, hvor vi snakker om ny funktionalitet og muligheder i e-conomic. Indtil da vil jeg sætte forslaget som overvejes.

Efter vi har snakket om det vil jeg vende tilbage her på indlægget med en opdatering.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen Kirsten :)

Jeg har nu fået snakket om dit forslag internt med vores udviklere. Som jeg skrev sidst, så jeg er helt enig i, at dette ville være meget brugbart.

Planen har længe været, at vi i starten af næste år ville kigge på manglende funktionalitet i vores lagermodul og det var her jeg håbede at kunne få dit forslag med. Sagen er den, at nye prioriteringer for næste års plan har gjort, at de funktioner jeg havde tiltænkt til lagermodulet er blevet rykket.

Derfor vil jeg for nu sætte dit forslag som implementeres ikke, da der ikke ligger en plan for, hvornår lagermodulet kommer på planen igen.

Jeg gemmer dog din ide i vores idebank. Det betyder, at jeg har den stående, og ligeså snart lagermodulet igen kommer på banen, så vil jeg tage forslaget med igen. Du skal have tak for at komme med input til vores program og det er rigtig ærgerligt, at det ikke er noget vi kommer til at kigge på her og nu.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)