Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Omsætningsstatistik med moms

+1
Vi har en butik som sælger møbler og en smule brugskunst. Vi har i gennemsnit mellem 5 - 20 kontakt salg om dagen. Derfor er det oplagt at bruge e-conomic som kasseapperat. Det fungere også helt fint efter jeres gode guide til netop dette formål. Det eneste som mangler er muligheden for at få omsætningsstatistiken til at vise inkl. moms. Jeg tvivler på at detailhandlende laver kasserapport uden moms. Derfor vil jeg tro at mange andre ville kunne få glæde af denne funktion.
i Forslag » Andet af (130 points)

1 Svar

Hej og mange tak for dit forslag :)

Jeg vil sige, at jeg godt kan se det i nogle tilfælde kan give mening at se en omsætning med moms.

Jeg vil dog også være lidt fræk og sige, at en omsætning i min verden er noget, der vises uden moms, da du ikke har omsat moms i samme forstand, som du har omsat en vare. Jeg vil derfor sige, at en omsætningsstatistik som udgangspunkt skal vises uden moms.

Du kan altid trække din rapport ud i excel og sætte en formel op til at øge alle værdier med 25%, så har du omsætning incl. moms. Hvis du er i tvivl om, hvordan du gør dette, så sig endelig til, så kan jeg godt hjælpe dig med det.

Jeg vil derfor afvise dit forslag.

Ud over det, så vil jeg gerne høre lidt nærmere omkring, hvordan dit arbejdsgang er i forhold til at skulle bruge en kasserapport incl. moms. Så kan vi måske finde en anden løsning i e-conomic, hvor du kan se det ønskede resultat. Hvis det er lidt kringlet at skrive, så er du altid velkommen til at kontakte os på 88 20 48 40 og fortælle, hvad du ønsker. Det er nogle gange lidt nemmere at forklare når man har en i røret :)

Vi ser frem til at høre fra dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)