Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Momsafregning

0
hejsa

Jeg savner at kunne afdelingsopdele moms afregningen.
som man kan gøre med balancen..

 

Hilsen

Sass Economy
i Forslag » Andet af (1.4k points)
Du ringer bare 40118107
Hvis du kan komme på demo 1220047, kan jeg let vise dig problematikken...

1 Svar

Hej Marianna :)

Bare lige så jeg er helt sikker på, at jeg forstår dig korrekt.

Er det i forbindelse med indberetningen af moms, at du ønsker der skal fordeles på afdeling?

Altså selve den funktion vi har, når man klikker på 'marker som indberettet'.

Hvis du fx laver en almindelig faktura via salgsfanen med afdeling på, så vil momsbeløbet nemlig også blive opdelt per afdeling og derfor har du allerede opdelt din moms her.

 

Hvis det er i forbindelse med 'marker som indberettet', så vil jeg høre, hvordan du tænker det skal fungere?

Lad os sige jeg allerede en gang har valgt en afdeling på min faktura. Så vil det i min verden ikke give mening at skulle sætte afdeling på igen når momsen skal gøres op.

Jeg håber du er frisk på at uddybe lidt, så jeg er helt sikker på, at jeg forstår dig korrekt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hejsa
Og tak for kommentarer
Når man lukker er projekt, flytter e-conomic, de bogførte tal, men den flytter beløbet uden at flytte moms koden og afdelingen med. Det gør man ikke kan bruge jeres fine momsafstemning.

Når man vælger Afdeling, ønsker man jo, at alle posterne bliver i samme afdeling OGSÅ når projektet bliver afsluttet… det gør de ikke nu.
Når man lukker et projekt fx for afdeling 3
Omposterer e-conomic uden afdeling og uden moms/uden at flytte det med
og det medfører, at man ikke kan følge faktureringen separat i afdelingerne. Det er jo ellers formålet med et afdelingsregnskab.

Du er også velkomme til at ringe til mig på 40118107
så skal jeg forklare problematikken.

hilsen
Marianne Sass Petersen
Hej Marianne :)

Jeg vil gerne tage en snak med dig. Jeg har nemlig kigget lidt på det og jeg vil gerne høre lidt nærmere omkring, hvordan du tænker en løsning skal lande.
Jeg prøvede at ringe i dag uden held, så jeg vil prøve at fange dig igen i morgen :)