forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

SmartInbox: Vi overser modtagede EAN-fakturaer

+7

Hej E-conomic

Jeres nye SmartInbox er virkeligt smart og meget tidsbesparende, MEN siden vi fik SmartInbox overser vi ofte de modtagede EAN-fakturaer fra vores leverandører (som også har E-conomic), fordi vi ikke får emails herom fra E-conomic - hverken fra deres eller vores side.

2 forslag til jer:

  1. Udbygge jeres system, så vi modtager en email, når E-conomic modtager og godtager en EAN faktura fra en leverandør
     
  2. Udbygge så ens Dashboard viser modtagede / ubetalte leverandør fakturaer - ligesom det allerede viser ubetalte kunde fakturaer

Med venlig hilsen

Jens Kirk

Webkonsulenterne

spurgt 16 Jul, 2017 i Forslag » Indscanning af Jens Kirk (7,540 points)
opdateret 20 Aug, 2017 af Jens Kirk

Andre opslag med relevans: 

1 - Smartboks 2.0 - 25280 - (0)

2 - in-boks            - 26662 - (0)

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Jens og tak for din feedback på vores nye modul. Jeg er glad for at høre, at du får noget ud af de nye funktionaliteter :)

Jeg vil give dig ret i, at der mangler en form for notifikation, når der modtages EAN faktura. Det er også en ting vi allerede har på listen for forbedringer i SmartInbox. Jeg vil dog allerede nu sige, at den ligger lidt nede i bunken af forbedringer, men det er helt sikkert noget vi har i tankerne.

Jeg vil videregive, at der nu er to kunder mere, som efterspørger dette, så vi kan få den højere oppe i bunken.

Jeg vil lade forslaget stå som overvejes, da jeg ikke har en estimat på, hvornår vores udviklere vil kigge på det, men som sagt er det noget vi har noteret os.

Endnu en gang tak og god fornøjelse med SmartInbox smiley


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 28 Jul, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (70,190 points)
valgt som bedste svar 20 Aug, 2017 af Jens Kirk
ja tak til mail om at der er kommet oio/EAN fakturaer
i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”