forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

SmartInbox: Vi overser modtagede EAN-fakturaer

+7

Hej E-conomic

Jeres nye SmartInbox er virkeligt smart og meget tidsbesparende, MEN siden vi fik SmartInbox overser vi ofte de modtagede EAN-fakturaer fra vores leverandører (som også har E-conomic), fordi vi ikke får emails herom fra E-conomic - hverken fra deres eller vores side.

2 forslag til jer:

1. Udbygge jeres system, så vi modtager en email, når E-conomic modtager og godtager en EAN faktura fra en leverandør

2. Udbygge så ens Dashboard viser modtagede / ubetalte leverandør fakturaer - ligesom det allerede viser ubetalte kunde fakturaer

Med venlig hilsen

Jens Kirk

Webkonsulenterne

spurgt 16 Jul, 2017 i Forslag » Indscanning af Jens Kirk (7,510 points)
opdateret 20 Aug, 2017 af Jens Kirk

Andre opslag med relevans: 

1 - Smartboks 2.0 - 25280 - (0)

1 Svar

Bedste svar

Hej Jens og tak for din feedback på vores nye modul. Jeg er glad for at høre, at du får noget ud af de nye funktionaliteter :)

Jeg vil give dig ret i, at der mangler en form for notifikation, når der modtages EAN faktura. Det er også en ting vi allerede har på listen for forbedringer i SmartInbox. Jeg vil dog allerede nu sige, at den ligger lidt nede i bunken af forbedringer, men det er helt sikkert noget vi har i tankerne.

Jeg vil videregive, at der nu er to kunder mere, som efterspørger dette, så vi kan få den højere oppe i bunken.

Jeg vil lade forslaget stå som overvejes, da jeg ikke har en estimat på, hvornår vores udviklere vil kigge på det, men som sagt er det noget vi har noteret os.

Endnu en gang tak og god fornøjelse med SmartInbox smiley

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 28 Jul, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
valgt som bedste svar 20 Aug, 2017 af Jens Kirk
ja tak til mail om at der er kommet oio/EAN fakturaer
i gang× 3
løst× 105
besvaret× 258
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.