forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

At kunne se projekt nummer inde i kassekladden

+1
Det kunne være smart hvis man kunne se hvilket projekt nummer man har påført det enkelte bilag inde i oversigts billedet i kassekladden til kontrol inden man bogføre kladden.
lukket som en kopi af: Se projektnr i daglig kladde
spurgt 14 Jul, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af mws (130 points)
lukket 25 Jul, 2017 af Jesper Mieritz

1 Svar

Hej mws og tak for dit forslag :)

Jeg vil give dig ret i, at det ville give et bedre overblik i kassekladden, hvis man havde projektnummer med.

Vi er bare i en situation, hvor kassekladden godt kan blive noget presset, hvis der skal smides en kolonne mere ind. Et projektnummer kan være op til 9 tegn, hvilket fylder ret meget på tværs af skærmen.

Derfor vil jeg afvise din forespørgsel. Det giver god mening at kunne se projektnummer, men i forhold til layoutet på kassekladden, så hænger det desværre ikke helt sammen.

Vi har fået samme forespørgsel før på dette indlæg.

Inde på det indlæg kan du også læse omkring et lille trick til, hvordan du kan få vist kassekladden på en lidt anden måde, hvor du har projektnummer med.

Jeg er klar over det bedste ville være, at du kunne få det vist i kassekladden, men jeg håber du kan bruge den løsning, som er præsenteret derinde.

Jeg lukker dette indlæg med henvisning til det andet :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 25 Jul, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (84,450 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”