Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bundt af fakturaer med gammel dato

0
Jeg savner en mulighed for at kunne indtaste et bundt af fakturaer med gammel dato (en række forskellige fakturaer til forskellige kunder men med samme dato, der ikke er dags dato). (hvis alle fakturaer skal dateres 30/6, men bliver danne 1/7).
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

 

Bare så jeg lige er sikker på, at jeg forstår dig rigtigt.

Jeg læser det som om. Du sidder måske d. 01/07 og laver en masse faktura, men de skal allesammen dateres til d. 30/06, hvorefter de skal sendes ud til kunden.

Hvis dette er tilfældet, så kan du godt rette datoen på alle faktura på en gang.

Måden du gør det på er:

Du opretter alle faktura og lader datoen stå til d. 01/07 i første omgang. Når du så er færdig og skal til at sende dem ud, så sender du dem allesammen på en gang i stedet for at sende en af gangen. Når du gør dette, så får du mulighed for at rette fakturadatoen for alle på en gang.

Du gør det ved at gå ind under salg -> fakturarer.

Nu har du hele listen af faktura foran dig. Så sætter du et flueben ude til venstre i den lille firkant for de enkelte faktura, eller et flueben i den øverste firkant, så markerer den alle.

Herefter trykker du på bogfør og send valgte.

Så får du denne boks frem:

Som du kan se, så kan du sætte et flueben i skift fakturadato og så rette datoen og bum, så er de skiftet! :)

 

Hvordan ville det løse dit problem?


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)