forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

ny postering - udligning - forbedring

0
Er lidt tungt at udligne = mange unødvendige klik :-(

 

Når man har fundet faktura / beløb – SKAL man ned i bund og tage ”elevator” til højre for at få

”udlign med fuldt beløb/ryd” knap frem

Bagefter skal man helt i top og til venstre for at finde blå ”udlign knap”

Kan man evt. ikke bytte rundt på ”beløb til udligning” rubrik og ”udlign med fuldt beløb/ryd” rubrik

så slipper man da for elevator turen til høre i bund…..

Samt evt. indsætte ” Blå udlign knap mellem beløb og resteløb – her er masser af plads

så slipper man for at skulle helt i top og til venstre

= mindre arbejdstid
spurgt 12 Jul, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af lj-vvs.dk (180 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

 

Jeg kan godt se det kan være irriterende at skulle rulle op og ned hele tiden. Derfor har vi også en funktion til at skulle undgå dette.

Jeg har lavet en lille video som viser det her.

Vær opmærksom på, at når jeg gør det på denne måde, så vil den blå knap til 'udlign valgte' altid være oppe til venstre. Så kan du rulle op og ned lige så tosset du vil uden at miste knappen :)

 

Hvordan vil det løse din udfordring? :)


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 20 Jul, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (83,800 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”