Hej og tak for dit forslag :)
For globale virksomheder kan jeg godt se behovet for at kunne ændre dette. Jeg må også sige, at det ikke er en funktion, som er meget efterspurgt i e-conomic. Vi vurderer hele tiden, hvor mange kunder et forslag ville kunne gavne og hvor høj værdi det ville give for de kunder. Her vil jeg sige, at din forespørgsel ikke er noget som vil vægte højt.
Jeg vil dog gerne prøve at gå videre med ideen til vores udviklere og præsentere det. Grunden til jeg skrev det andet var for, at du allerede nu vidste, hvordan vi sorterer i vores forslag. Jeg er ikke den helt store programmør, så jeg ved ikke, hvor teknisk svært denne funktion ville være at implementere. Derfor er jeg nødt til at snakke med dem, der har forstand på det.
Lige så snart jeg har snakket med dem, så får du et svar på om det er noget vi vil lægge ind i vores plan for, hvilke funktioner vi udvikler :)
En lille bonus herfra er, at du godt kan ændre tegnsætningen i de faktura du sender ud, hvis du ikke allerede vidste det. Det kan du se, hvordan du gør her.
Du skal have mange tak for, at du ville bruge din tid på at komme med ideer. Jeg vender tilbage når vi har snakket om det internt :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz