Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Indscanning vha bankafstemning

0
Hej :-)

Jeg er ret begejstret for bankafstemning hvor man direkte i bankafstemningen kan overføre sine bankposter i kassekladden. Men det undrer mig, nu hvor jeg har indscanning, at man ikke kan se sine indscannede bilag direkte i "Overfør posteringer i kassekladden"?

Det ku være genialt hvis man på en eller anden måde kunne få bankposterne til at tale sammen med indscanningsbilagene? Så afstemmer man jo banken i ét hug - ligesom man gør uden indscanningsbilag, men bare med en fysisk bilagsmappe liggende foran sig.

På forhånd tak

Venlig hilsen

NR
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej NR :)

Super fedt du er glad for vores bankafstemning. Det er altid godt at høre :)

Når du siger du undrer dig over, at du ikke kan se de indscannede bilag, er det så dem fra ubehandlede?

Hvis ikke, vil du så være frisk på at beskrive, hvilke det så er?

Hvis det er dem, så vil jeg lige høre lidt nærmere omkring, hvad det er for nogle bilag du skal bruge for at kunne afstemme banken. Som udgangspunkt er det smarte ved bankafstemningen, at man slipper for at skulle afstemme ud fra et stykke papir man har liggende, om det er så er fysisk eller digitalt.

Hvis du kan beskrive, hvordan du arbejder med dette ekstra bilag, så ville det være perfekt. Det gør det meget nemmere for os at forstå behovet og lave en løsning, der passer bedst muligt :)

 

På forhånd tak.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)