forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Gamle regnskabsår

0
Hej

Et par revisorer har udtrykket undren over, at man ikke kan slette  gamle regnskabsår som falder for opbevaringspligten på 5 år.   

De mener at det burde man kunne, selvfølgelig skal der så køres nogle primo tal ind for at alt kommer til at stemme..

Mvh

Laila Davidsen
spurgt 7 Jul, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af LD (170 points)

1 Svar

Hej Laila :)

Som udgangspunkt har vi valgt, at man ikke kan slette noget som helst, når først det er bogført. I har ret i, at man efter 5 år ikke længere behøver opbevare det, så derfor kunne muligheden godt eksistere.

Jeg kan dog ikke helt se, hvad fordelen skulle være ved det. Du har selvfølgelig færre posteringer liggende i aftalen, men de fleste steder du søger i e-conomic skal man alligevel vælge en dato, hvorved de posteringer så ikke bliver vist.

Kan jeg få dig til at uddybe, hvad i ønsker at bruge denne funktion til? Det kan være noget helt åbenlyst som jeg har overset :)

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 19 Jul, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (86,290 points)
overvejes× 100
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”