forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Log admin - tilføje "logud" tider

+1
Hej

Jeg/vi bruger loggen så godt det går til at holde lidt styr på vores tidsforbrug. Denne Log er fin til nogle ting, men et stempel for ud-logning på de forskellige kunder ville helt kanon.

 

Bare et forslag.

 

Hilsen

Vagn/Talkonsulenten
spurgt 5 Jul, 2017 i Forslag » e-conomic generelt af Talkonsulenten (130 points)
Et rigtig godt forslag, som jeg tidligere har stillet. Det blev desværre forkastet, men det kan jo være, vi kan få nogle flere med denne gang.
Mvh
Finn
e-consultic.dk

2 Svar

Hej Vagn og Finn :)

Jeg kan godt se en ide i at have log ud tidspunkt med.

I forhold til, at Finn skriver vi før har afvist det, så kan det sagtens være. Jeg vil dog alligevel tage forslaget med videre og prøve at 'angribe' det fra min vinkel og se på, hvad vores udviklere siger.

Jeg vil dog også sige, at loggen ikke er tiltænkt som et styringsværktøj til at se antal timer, men det ville da være super smart, hvis man også kunne bruge den til det. Derfor er der heller ikke garanti for, at denne mulighed vil komme, men jeg vil gerne give det et skud.

Jeg kommer med en opdatering her på indlægget når vi har vendt den internt :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 17 Jul, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (87,890 points)
Hej igen :)

Vi har vendt den internt og vi er blevet enige om, at vi helt overordnet gerne vil kigge på vores log.

Det kommer til at foregå ved, at vi tager de forespørgsler alle jer kunder har. Dem samler vi på en liste, som løbende bliver opdateret. Listen vil være tilgængelig for vores udviklere, og så vil de lidt hen ad vejen implementere forslag.

Der er dog en lille udfordring i forhold til at registrere, hvornår man logger ud.

Hvis man aktivt går ind og trykker på det orange tandhjul -> log af, så ville vi højst sandsynligt kunne logge det og gøre det synligt. Jeg vil dog vove at påstå, at de fleste bare lukker siden.

Hvis man gør det, så vil sessionen for log out være åben i 24 timer. Det vil sige der går 24 timer før programmet går ind og logger dig af. Du kan selv teste det ved at lukke e-conomic og søge på https://secure.e-conomic.com/secure/#! - så vil du opleve, at du helt automatisk logger ind igen i 24 timer.

Her vil det jo ikke være retvisende at vise, hvornår der er logget af.

Derfor vil jeg sige, at dit forslag bliver utroligt svært at implementere.

Jeg vil derimod henvise dig til vores administrator team, som har en løsning, der hedder advisor. Den er lavet til revisorer/bogholdere, som ønsker at holde styr på deres tid på kunder m.m.

Hvis du skriver til a-team@e-conomic.com og kort beskriver du gerne vil høre mere omkring adviser, så vil de kontakte dig og herefter kan i tage en snak om hvorvidt det er en løsning for dig :)

 

Jeg håber det hele giver mening, ellers siger du bare til :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 15 Aug, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (87,890 points)
overvejes× 106
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”