Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Udvidelse af Dashboard (HJEM-fanen)

0
Jeg drømmer om at få 2 yderligere "hjul" på forsiden - HJEM-fanen - Dashboard, eller hvad den første side nu hedder.

Det er super at kunne overvåge fakturerings-status.

Nu vil jeg gerne have det samme for tilbud, og det samme for ordre.

Så synes jeg dashboardet giver mening, for nu er hele ens pipeline tilstede.

Det ville være skønt som enkeltmandsvirksomhed at kunne dele en hurtig status med sin partner eller bank-rådgiver :-)
i Forslag » Andet af (120 points)

3 Svar

Hej :)

Super god tanke du har omkring hjemfanen. Der er en masse ubenyttet potentiale i den fane.

Derfor er vi allerede i gang med at kigge på, hvad vi kan gøre for at gøre den bedre. 

Det er allerede nu planen, at den skal komme til at vise et samlet overblik over igangværende ordre. Tilbud er ikke med på listen lige nu og umiddelbart er det heller ikke planen. Jeg vil dog gerne prøve at tage den med videre og høre om de vil overveje også at tage den med. 

Det skal dog siges, at det hele ligger i støbeskeen og der først kommer noget i Q3-Q4 2018. Derfor kommer det altså ikke lige nu, men det er helt sikkert noget vi gerne vil kigge på :) 

 

Jeg sætter derfor forslaget som planlagt på trods af, at det først er til næste år.

 

Mange tak for dit forslag og god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej

Jeg har lavet en app så du vil kunne se al din E-conomic data sat overskueligt op i grafer og tabeller. Du vil kunne filtre i data på alle parametre og dermed se lige hvad du har brug for vedr. din virksomhed. Du kan prøve en måned gratis uden nogen binding og se om det er noget for dig. Se mere på www.negovista.com

Med venlig hilsen
Flemming
Forslag af (300 points)

Hej igen, 

Det er efterhånden længe siden du kom med dit forslag.
Jeg skrev dengang, at vi havde planlagt nogle ressoucer til dette område. Der er sket meget siden dengang og vores planer er altid i bevægelse. Nogle gange bliver ting rykket frem og andre bliver de skubbet.
I forhold til dit forslag, så er det desværre blevet erstattet af andre tiltag. Derfor er det forkert at sige, at det stadig er noget vi overvejer. Det er stadig planen at kigge på hjemfanen, men i og med, at jeg ikke kan sige noget mere konkret, så vil jeg for nu sætte dit forslag til implementeres ikke. 

Du er meget velkommen til at hoppe ind på overvejes og se på, hvilke andre forslag vi lige nu går og overvejer. Husk at stemme på dem du er enig i, så du kan få mest mulig indflydelse. 

Rigtig god dag  smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)