Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




PBS Filen

0
Er der mulighed for at kreditnotaer også kan komme med på PBS filen. Som det er idag er kreditnotaen ikke registeret på filen, så kunden kommer til at betale måske dobbelt op af hvad der var hensigten
i Forslag » Andet af (120 points)

3 Svar

Hej :)

 

Som det er lige nu kan du desværre ikke klare dette.

Jeg synes dog det giver mening at kigge på om vores opsætning giver mening.

Jeg ændrer kategorien for dit spørgsmål til et forslag og tager det med videre til vores næste interne møde, hvor vi kigge på problematikken.

Mange tak for dit spørgsmål. Jeg vender tilbage på dette indlæg, når der er kommet en opdatering på dit spørgsmål :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej igen :)

 

Vi har nu vendt den internt og vi er kommet frem til, at vi gerne vil kigge på dette.

Det skal dog sige, at det først er planlagt til at komme i 2018, men i skal vide, at det er accepteret hos vores udviklere og vi har lagt det i vores roadmap. Vi skal tage forbehold for, at et eller andet kan skubbe vores tidsplan, men hvis alt holder, så er det funktion vi vil gå efter at få implementeret til næste år.

Jeg sætter derfor forslaget som planlagt.

 

Mange tak for dit input og rigtig god dag! smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen,

Det er efterhånden længe siden du fik en opdatering på udfordringen her.

Jeg skrev sidst, at vi 2018 ville kigge på, hvordan dette kunne klares. Vi er nu et godt stykke inde i 2018 og vi er ikke kommet en løsning nærmere. Derfor vil jeg melde ud og sige, at du ikke skal regne med, at vi når det i år. Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, men så sidder du ikke resten af året og venter på noget, som med stor sandsynlighed ikke kommer til at ske.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)