Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Besked om driftsforstyrrelser til API-brugere

0

Hej e-conomic

 

Jeg ved ikke om kategorien er korrekt for dette indlæg, I er velkomne til at flytte det, hvis det er.

 

Vi har integreret vores POS-løsning med e-conomic og er derfor afhængige af vores fælles driftsstabilitet. Når jeres løsning ikke er stabil, er det vigtigt, at vi ved det ret hurtigt. 

 

I havde problemer i går formiddags, hvilket vi ikke lige var opmærksomme på. Jeg har snakket med jeres chat, der fortæller, at I viser en popup inde på e-conomic.dk. Dette er også rigtigt fint, men vores forhandlere og deres kunder ser jo ikke dette, da vi kører via API'et i den daglige drift.

 

Kan I ikke lave, så vi får en mail eller på anden måde notificeres, hvis der er driftsforstyrrelser?

 

Jeg fik at vide af chatten, at I har en blog, hvor I skriver omkring driftsproblemer: http://blog.e-conomic.dk/kategori/drift/ - Det er så fint. Jeg var ikke opmærksom på dette. Gårsdagens udfald er også skrevet på bloggen, men er dog landet i Diverse-kategorien, det kan være I kan få rette dette? Men det betyder jo, at der sikkert ligger noget RSS, der kan trække selve drift-kategoriens indlæg, hvorfor I evt. kan lave et nyhedsbrev (fx Mailchimp) der sender ud, hvis I har driftsforstyrrelser (når der er nyt/nye indlæg). Det ville bare være virkeligt lækkert.

 

Indtil videre vil vi selv trække Drift-kategorien som RSS og på den måde blive opdateret, men det kunne være en ide at I gjorde det, så alle, der ikke lige har daglig gang inde på websitet, også får af vide, hvis der er problemer?

 

Og så til sidst, god vind med at få skibet på ret køl mht. at minimere fremtidige udfald :-)

 

Mvh Svend

 

Edit: Når man skriver indlægget så viser editoren mellemrum mellem afsnittene (sikkert <p>-tags). Når man så trykker Send, så vises disse mellemrum dog ikke. Jeg har derfor indsat ekstra mellemrum for overblikkets skyld. Måske I kan tilrette visningen af forumindlæg, så <p>-tags vises med en lille margin-bottom? Se evt. dette skærmbillede.

i Forslag » Andet af (120 points)
opdateret af

1 Svar

Hej Svend 

 

Der skal lyde et tak fra os til dig for beskrivelsen og det benarbejde der har ligget forud for at kunne skrive indlægget. 

 

Jeg forstår godt behovet for løbende at holde sig orienteret i forhold til evt. driftforstyrrelser når man har udviklet eller benytter en integration til ens e-conomic aftale. (I jeres tilfælde en POS-løsning) 

 

Jeg kan glæde dig ved at fortælle, at det er muligt for ALLE at abonnere på vores blog enten via feeds eller mails, hvis du benytter dette link og derefter ud i højre kolonne under kategorier, så vil du finde afsnittet "abonner" via mail eller feed. 

 

 

 

Kan det fungere for jer? :-) 

 

PS. Tak for indspark til <P> tags og den er hermed givet videre :-) 

 

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret