Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektoversigt

0
Hej

Er der mulighed for at få et bedre hurtigt overblik over sine projekter. Helst ved at man kan til-vælge nogle kolonner i vinduet Igangværende og også gerneafsluttede projekter. De kolonner jeg savner er antal timer og aftalt pris. Hvis dette ikke er muligt så en rapport der viser 1 linie pr. projekt med følgende oplysninger:

Proj.nr.,  Navn,  (Bem.), Kundenavn, Ansvarlig, antal timer, Kostpris ialt, Salgspris ialt, Faktureret beløb, Aftalt pris.

Da vi stort set kun sælger timer er det vigtigt for os hurtigt at kunne få et overblik over hvordan de forskellige projekter går.

Til sidst har jeg et andet "lille" ønske. Er der mulighed for at få et felt der hedder kundes PO/indkøbs nummer som eventuelt automatisk kunne overføres til fakturaen.

Med venlig hilsen

Ruth Nielsen

Djurhuus IT
i Forslag » Andet af (120 points)

1 Svar

Hej Ruth :)

I forhold til den første del, så har vi en rapport, som hedder projektværdi og den er tæt på det du ønsker. Du mangler dog måske det du er mest ude efter, nemlig antal timer.

Når det er sagt, så er det en meget specifikt udfordring du har og det er ikke noget vi har haft efterspørgsel på før. Derfor vil jeg ikke gå videre med dit forslag omkring at få lavet dette. Vi vil i stedet kigge på forslag som har en bredere tilslutning.

 

I forhold til den del med PO-nummer, så vil jeg lige høre lidt nærmere til, hvordan du tænker det skal fungere. Når du skal angive et PO-nummer, så skal du bruge 'øvrig ref.' på din faktura. Det er dog noget du skal taste hver gang.

Hvis du havde muligheden for at angive PO-nummer på en kunde, så ville den tage det samme nummer hver gang. Hvis det er tilfældet, så kan vi rette en løsning mod at tage dette nummer med hver gang, men så vidt jeg ved, så ændre disse numre fra ordre til ordre. Det kan være jeg har misforstået hele setup'et og så må endelig rette mig, men hvis jeg har ret, så kan jeg ikke se, hvordan det skulle løses ved at angive det på kunden, da nummeret vil ændre sig hele tiden. Kan du opklare dette lidt for mig? :)

 

Jeg håber du kan hjælpe mig med at forstå hele omfanget, på forhånd tak :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)