Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Projektkort

+1
Hejsa

 

Er dette ikke muligt at få 1 decimal på "Dækningsgrad" på "Projektkortet" ?

Vi har projektstørrelser, hvor decimalen bestemt ikke er uvæsentlig.

På forhånd tak.
i Forslag » Andet af (250 points)

3 Svar

Hejsa :)

 

Det er da et godt spørgsmål. Den vil jeg tage med videre og vende til vores interne møde.

Jeg vil dog også sige, at det ikke er en forbedring vi har hørt om før, så det kan være andre forslag vil have større prioritering herinde.

Men jeg kan godt se, hvad du mener og derfor prøver jeg at høre, hvordan mulighederne er. Jeg sætter derfor dit opslag som overvejes.

Mange tak for dit forslag :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej igen :)

Vi har nu vendt din forespørgsel og blevet enige om, at det er noget vi gerne vil kigge på.

Den løsning vi vil arbejde hen i mod er, at du skal under rapporter -> projekt -> projektkort -> sæt flueben i 'vis detaljeret' -> og søg.

Herinde vil den så vise ekstra decimaler fordi du har valgt, at den er detaljeret. Grunden til vi går efter at lægge den her er, at det kan genere billedet for andre kunder, som ikke ønsker et decimal mere og ved at give muligheden for at vælge det til eller fra, håber vi på at finde en løsning, der kan øge værdien for alle vores kunder.

 

Jeg håber det er en brugbar løsning, ellers hører jeg gerne fra jer, så vi ikke arbejder hen i mod noget, som ikke giver mening for jer :)

Jeg vil sætte forslaget som planlagt herinde. Jeg har dog ikke en tidshorisont til dig, men jeg skal nok opdatere her, når jeg ved mere.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Lyder fint !

Hej igen :)

Det ekstra decimal på projektet er nu implementeret.

Du finder det som sagt ved at gå ind under rapporter -> projekt -> projektkort -> sæt flueben i 'vis detaljer'.

Mange tak for dit input. Jeg håber løsningen kan skabe værdi for dig smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)