Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tydeliggørelse af periodisering

+1

Forslag vedr. periodisering

Ved gennemgang af skærmbillede af kassekladde, vil det være rart med et tegn / ikon som tydeliggør at der er foretaget en periodisering af posten, så det ikke er nødvendigt at "gå ind i" posteringen for at tjekke op på om det er husket at periodisere bevægelsen.

Med venlig hilsen

Birgitte

 

Dette er hovedindlæg for dette lignede opslag: 

21870

i Forslag » Andet af (160 points)
status opdateret

2 Svar

Hej Birgitte
 
Tak for dit indlæg.
 
Jeg vil tage dit forslag med på vores interne prioriterings møde, hvor vi vil vurdere om det er dette ønske der skal implementeres.
 
Jeg giver derfor dit indlæg status af overvejes.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret
Hej Birgitte :)

Jeg beklager du ikke har fået svar på din forespørgsel.

Vi har fået vendt dit forslag internt. Det ville være en lækker detalje at kunne se dette inde i kassekladden, men jeg må også sige, at dette ikke vil prioritet særlig højt på vores liste over forslag og det derfor har mange lange udsigter, hvis vi skulle kigge på dette.

Derfor vil jeg ikke mene, at det er en fair på status på opslaget, at det står til overvejes. Det er overvejet, men det er ikke noget, der vil blive kigget på i den nærmeste fremtid. Derfor vil jeg lukke dit forslag ned og sige, at vi ikke implementerer dette.

Du skal dog have tak for at bidrage her på vores forum. Det er meget værdsat, selvom du i denne omgang ikke fik det ønskede svar.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)