Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




<Bank> <Betalinger> <Eksporter valgte betalinger>

+1

Hej

Ved eksporter betalinger, er det lidt bøvlet, hvis man har flere valutaer der skal eksporteres. En ting er at de bliver downloaded i hver deres fil. En anden er at man skal ind og vælge for hver valuta, der skal eksporteres, det kræver jo at man kan huske hvilke valutaer man har oprettet betalinger i. Jeg går ud fra, at der er en god grund til at man skal vælge valuta inden eksport, for det nemmeste ville være at man vælger de betalinger man ønsker eksporteret, uafhængig af valuta.

Hvis det ikke kan lade sig gøre, så at man får en note, at der er ikke eksportrede betalinger i andre valutaer - og gerne at man kan klikke og komme ind på de enkelte eller noget der er endnu mere brugervenligt.. Så slipper man i det mindste for at huske hvilke valutaer man har betalinger i - eller for at klikke alle igennem for at se om de er nogle man har glemt.

Med venlig hilsen 

JM-Teknik

Jens Martin Mølgaard

i Forslag » Andet af (480 points)
lukket af 🔒
Hej Jens Martin :)

Vi har nu lavet eksport af betalinger på en måde, så du meget nemmere kan gennemskue, hvilke betalinger du mangler. Hvis du klikker på valuta feltet, så vil der i en drop down nu kun vises de faktura, som der rent faktisk er ikke-eksporterede betalinger i. Det er også lavet så smart, at du kan eksportere alle betalinger for en bestemt valuta. Efterfølgende vil systemet automatisk vise næste ikke-eksporterede valuta. Det bliver den ved med indtil alle valuta er eksporteret eller slettet.

Du kan selvfølgelig også vælge bare at hoppe videre til næste valuta, hvis du ikke ønsker at eksportere alt :)

Lad mig endelig høre, hvis der er noget ved denne funktion, som ikke giver mening.

Det virker godt smileyyes

Det lyder rigtig godt! smiley

2 Svar

Hej Jens Martin

 Tak for dit indlæg.

 Jeg kan godt se frustrationen i det workflow som du beskriver og jeg synes, at det er to gode løsningsforslag du kommer med.

 Jeg vil derfor tage det med på vores næste prioriterings møde og dit indlæg vil derfor få status af - Overvejes - indtil vi har fået afklaret om det er noget vi vil arbejde videre med.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret

Hej Jens Martin :)

Jeg faldt over dit forslag her, som er ens med et andet forslag vi har. I hvert fald på den del, som omhandler at have et bedre overblik, hvilke betalinger man mangler at eksportere i en given valuta.

Den anden del med at kunne samle det hele i en fil vil jeg afvise. Der er nogle tekniske grunde, som gør, at dette ikke er noget vi vil/kan arbejde videre med lige nu.

Jeg lukker derfor dit indlæg med henvisning til dette. Fremtidige opdateringer vil komme derinde.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)