Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mulighed for at se flere regnskaber i app'en

0
App'en giver kun adgang til et regnskab af gangen

Vi administrerer flere selskaber og vi har jævnligt brug for, at kunne tilgå nøgletal via mobilapp'en.

Men skal vi se på flere forskellige regnskaber, så skal vi hver gang logge ud og logge ind igen.

Dels er det besværligt og dels skal man huske på en masse forskellige koder (eller evt. have dem på en liste, hvilket jo vil være en massiv sikkerhedsrisiko)

Så kunne man ikke lave til login til administratorer, hvor man se alle sine klienter og vælge at se på hver enkelt uden denne login/logout procedure

Torben Deciderius-Poulsen
i Forslag » Andet af (160 points)
status opdateret

2 Svar

Hej Torben

 

Tak for ønsket.

 

Som jeg læser indlægget, så stiller du 2 ønsker. 

 

a) Mulighed for at tilgå dine kunder, som du administrere via app'en uden at skulle logge ind/ud hele tiden. 

 

b) Bedre statistikker 

 

I forhold til det første ønske (a) så er der på nuværende tidspunkt ikke planer om, at administratorer skal kunne administrere og trække statistik på tværs af kunderne via salgs/udgiftsapp. Jeg vil dog tage dit forslag med videre i vores idebank, hvilket betyder at vi vil genbesøge forslaget på et senere tidspunkt. 

 

I forhold dit andet ønske (b) så er der flere af vores kunder, som har efterspurgt bedre statistikker i vores mobile app. Det vil vi gerne indfri i størst muligt omfang og det er derfor blevet planlagt at påbegynde udviklingen af disse i begyndelsen af 2018

 

Hvis du eller andre har gode ideer, specifikke rapporter du efterlyser eller andre tilføjelser? til vores mobile app IOS/Iphone eller android, så vil jeg anbefale dig/jer at at logge ind i app'en --> nederst i højre hjørne  tryk på de 3 prikker (...) --> tryk på feedback, så vil i få mulighed for, at komme med nye forbedringsforslag specifikt til vores mobile app's.

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret
Hej Torben :)

Jeg følger lige op på Simons svar her.

I forhold til at kunne logge ind som administrator og tilgå flere aftaler, så er det ikke noget vi har klar lige rundt om hjørnet. Det skyldes, at dette er noget som skal gennem vores API. Her er vi ved at overgå til noget, som hedder REST API. Jeg er ikke den store ekspert på API, så jeg skal nok spare dig for en lang teknisk forklaring.

Sagen er helt enkelt, at denne mulighed ikke eksistere i vores API på nuværende tidspunkt. Derfor er det ikke muligt at lave en funktion til administrator login før dette er lavet. Der er ved at blive lavet ret store ændringer i vores API, og derfor er dette ikke noget, som ligger lige for.

For at gøre det kort. Det bliver i nærmeste fremtid ikke muligt at logge ind som administrator. Der kommer dog en funktion, der tydeliggøre, hvilken aftale du er inde på, når du er logget ind.

 

I forhold til at kunne tilgå nøgletal, så er det ikke et sted fokus ligger lige nu. Der vil komme øgede statistikker. Men fokus bliver nok mest at give et overblik over hvordan det står til i virksomheden, og fremhæve ting der evt kræver handling, evt. forfaldne fakturaer mv.

 

Derfor vil jeg sætte dit forslag som implementeres ikke. Det betyder dog ikke, at jeg vil afvise dine forslag. Det er gode forslag, som giver mening. Jeg vil derimod lægge det i vores idebank. Det vil sige, at vi gemmer ideen, men det er nogle tiltag, som ikke er på tegnebrættet og derfor kan have lange udsigter.

Du skal dog have tak for at komme med feedback på vores app. Vi arbejder hele tiden på at forbedre disse apps, så jeg håber der vil komme tiltag, som skaber mening for dig :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)